Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering af købe knap

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg eksperimenterer lidt med at supplere Adsense reklamer på mit website www.myrating.dk, med noget affiliate. Meningen er, at jeg på de produkter som kan findes gennem Tradedoubler, vil tilføje et direkte link fra produktet på min side, til det pågældende produkt hos partneren. Jeg forestiller mig en forholdsvis stor knap med teksten "Køb nu" eller lignende.

Mit spørgsmål går på placeringen af knappen. Har forskellige ideer til hvor jeg kan sætte knappen, uden at det ødelægger overskueligheden på siden. Men kunne rigtigt godt tænke mig at få nogle input til, hvor I mener at knappen vil passe bedst ind, hvordan den skal se ud, tekst og hvor I mener jeg vil konvertere bedst.

Tag f.eks udgangspunkt i denne side, som vil kunne linke til en partner der sælger den pågældende bog: http://www.myrating.dk/indhold/212-bedrag__stein_bagger_og_it_factory

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil. For lige at være helt sikker, så en "stor" køb nu knap under billedet af bogen, evt. i samme bredde som billedet?

Mht. farve ville jeg egentlig helst finde en grøn, men synes ikke det passer godt ind i det blå og orange look. Nogen holdninger til det? :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ardal:
Hej Emil. For lige at være helt sikker, så en "stor" køb nu knap under billedet af bogen, evt. i samme bredde som billedet?

Ja lige præcis - ca. samme bredde som billedet :)

Thomas Ardal:
Mht. farve ville jeg egentlig helst finde en grøn, men synes ikke det passer godt ind i det blå og orange look. Nogen holdninger til det? :)

Jeg synes at lave den grøn vil ødelægge dit look, lav den enten blå eller orange, hvad der passer bedst er jeg nødt til at se før jeg kan vurdere det, det kan jeg ikke tænke mig til, men jeg er overbevist om at en grøn knap ikke kommer til at fungere :)

Du er meget velkommen til at hive fat i mig igen hvis du har andre spørgsmål du vil ha' svaret på - eller hvis du laver knappen og vil have min vurdering :)

De bedste hilsner
Emil 


 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Mange tak for hjælpen, jeg skriver lige igen, når jeg har fået sat knappen på.

Er stadig interesseret i flere input, hvis nogen har dem :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ardal:
Super. Mange tak for hjælpen, jeg skriver lige igen, når jeg har fået sat knappen på.

Super - glæder mig meget til at se resultatet - og give dig noget feedback! :)

Du må ha' en fantastisk aften! - sig til hvis der er andet jeg kan hjælpe med :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kommet en køb nu knap på myrating.dk. Denne gang på følgende side:

http://www.myrating.dk/indhold/3370-haevnen

Hvad synes I? Der er også et orange alternativ her:

http://www.myrating.dk/images/buynow_orange.png

Hvilken tror I vil fungere bedst?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en risko for at knappen "blender" sammen med billedet. Der er ikke noget som forhindre dig i at ligge endnu en knap lige under teksten (så der er to). Ellers kan du med noget god målopsætning i Analytics se hvad der fungere bedst :-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ardal:
Hvad synes I? Der er også et orange alternativ ...

Jeg ville indsætte den orange knap - det tog mig et stykke tid at finde den blå knap (den var svær at få øje på).

Dernæst matcher den orange knap dit logo, hvilket jeg synes giver en bedre harmoni.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)