Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores nye mediegrafiker elev - er det dig?!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi søger med start hurtigst muligt en mediegrafiker elev med nedenstående profil.

Vi søger i grove træk en ung og energisk person m/k, der brænder for og i forvejen har dokumenterede erfaringer inden for følgende områder:
  • Grafisk design
  • Webdesign – herunder kompetencer / interesse for opsætning og (X)HTML-kodning
Eleven skal have forudgående kendskab til Adobe CS5 pakken, og skal gerne fra dag 1 kunne arbejde selvstændigt på et minimumsniveau med nævnte software.

Vi lægger stor vægt på web-delen, hvorfor eleven skal have en særlig interesse samt et naturligt flair for denne del.

OM OS

Vi er en sammenslutning af 3 virksomheder med fælles domicil i Odense. Besøg vores nye og indtil videre lidt sparsomme websitewww.lindhansensvej9.dk, for at blive ledt videre til hver af virksomhedernes selvstændige websites.

Opslaget her er allerede sendt til SDE i Odense, men da jeg ved, at det summer af talent herinde, ville jeg lige give evt. interesserede Amino'er chancen for helt eksklusivt at byde ind på elev-stillingen uden om SDE.

Interesserede kan sende undertegnede en mail - gerne vedhæftet en ansøgning / beskrivende tekst, CV samt links til evt. referencer.

Jeg ser frem til at høre fra så mange som muligt! :-)

Med venlig hilsen / Best regards

Founder & Managing Director
Morten Aagaard Nielsen

e-c-s danmark
Tlf.: 70 200 646
Mobil: 26 30 51 30
Mail: morten@e-c-s.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)