Hej! Jeg bliver i slutningen af 2011 færdig med grundforløbet som Markedsføringsøkonom på Erhvervsakademiet i Viby, Aarhus, hvilket giver en spændende mulighed for et praktikophold hos en virksomhed i det 4. semester. Praktikopholdet ville skulle foregå i forlængelse af hovedforløbet med start i begyndelsen af 2012. Med et praktiksamarbejde får virksomhederne:
Nedenstående er eksempler på opgaver og - Udarbejdelse af markedsføringsplaner - fx for Praktikperioden begynder i januar 2012 og varer Hvem er jeg og hvad kan jeg? Mine primære kompetencer omfatter markedsføring og logistik. Det er også et af min interessefelter, og derfor vil man her opleve et stort engagement. Igennem mine jobs har jeg mere eller mindre selv skulle administrere min arbejdsgang og har til tider skullet uddelegere opgaver. Jeg har ligeledes skullet fungere i teams, hvor den individuelle indsats var utrolig vigtig for at kunne komme med en ny vinkel på projektet og hele tiden forbedre til det optimale. Min rolle har altid været initiativtageren og være den der kan se det samlede billede og tilpasse det til målet. Jeg har meget erfaring inden for salg og har dermed også gode kommunikative redskaber. I er mere end velkomne til at kontakte mig for en mere fyldestgørende beskrivelse. Med venlig hilsen Magnus Valbæk Mail: Valbaek@gmail.com |
Få en ulønnet markedsføringsøkonom i praktik i Århus
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem