Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en blog :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Nikoline

Det kan jeg helt sikkert hjælpe dig med, endda vil jeg lave et helt Gratis og Uforpligtende Tilbud på en blog der opfylder alle dine ideer og ønsker. Jeg lægger den op på en server så du kan se hvordan det hele kommer til at fungere, før du bestemmer dig om det er noget for dig. 

Send mig en mail på Lasse@BlogService.dk, fortæl om dine ideer og ønsker til hvordan den skal se ud, hvilket funktioner den skal have - så har jeg et uforpligtende tilbud klar til dig i aften (evt. mandag morgen)

Med venlig hilsen
Lasse Vesterskov
Blog Service 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:03

lassevesterskov:
... vil jeg lave et helt Gratis og Uforpligtende Tilbud på en blog der opfylder alle dine ideer og ønsker.

Det er nok vigtigt at præcisere, hvad du mener her: er det et helt "gratis" tilbud, som koster penge, hvis hun siger ja - eller er det et tilbud om, at du vil lave bloggen helt gratis?

Det er som regel gratis at give tilbud - jeg har i hvert fald aldrig hørt om nogen, som har taget penge for at komme med et tilbud ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10

kan jeg også få sådan et tilbud

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 16:25

Jesper Nerløe:
Det er nok vigtigt at præcisere, hvad du mener her: er det et helt "gratis" tilbud, som koster penge, hvis hun siger ja - eller er det et tilbud om, at du vil lave bloggen helt gratis?

Eftersom jeg tilbyder at lave hele siden og IKKE bare kun giver en pris, fandt jeg det nødvendigt at tilføje at det selvfølgelig var gratis at få det uforpligtende tilbud. 

Jesper Nerløe:
Det er som regel gratis at give tilbud - jeg har i hvert fald aldrig hørt om nogen, som har taget penge for at komme med et tilbud ;o)

Som du selv skriver er det "som regel" gratis at give tilbud, hvad nu hvis trådstarter før har betalt for at modtage et tilbud, så skaber det vel kun yderligere afklaring at tilføje detaljen at det er gratis. Jeg går ikke ud fra nogle ting som man "som regel" eller måske ved, men ønsker at skabe klar kommunikation. 

Der er nu ingen grund til at diskuterer hvorledes jeg fører min forretningsstrategi på Jesper og måden jeg kommunikerer på, men jeg vil selvfølgelig tage din kommentar til mig og analyserer på om jeg kommunikere forkert. Man lærer hver dag Yes 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:59

@lassevesterskov: Det var for jeres begges skyld, at jeg stillede spørgsmålet - jeg blev i tvivl om, hvad du egentligt mente med dit tilbud, og tænkte at der nok også var andre der kunne blive det (herunder trådopretter).

Men nu er dit tilbud blevet præciseret, hvilket var hensigten med mit første indlæg :o)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 17:19

@Jesper Nerløe som sagt kan det også være mig der skal tænke lidt mere på hvilket forskellige vikler ord/tekster kan opfattes på, så det har skam kun været til gavn for mig at læse hvordan du så det Big Smile

Endnu et godt eksempel på hvor mange vinkler man skal være opmærksom på i tekster på internettet

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:25

Her er lige dagens tilbud:

Opsætning af et køreklart cms Joomla system incl. et unikt design tilpasset dine ønsker.

Incl. dk-domæne og webhosting i et år.

2.500,- + moms.

Tilbuddet er gældende frem til 11. september, og kan også søges/benyttes af andre Aminoer.

For at gøre brug af tilbuddet:

Skriv til mig her på Amino, eller via http://icode.dk/kontakt.html

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)