På et tidspunkt blev der nævnt en side herinde, hvor jeg kunne taste mit domæne samt søgeord ind, hvorefter jeg kunne se hvordan jeg lå i Google på de pågældende ord.
Såvidt jeg husker var de ikke fyldestgørende nok. Man kunne skrive et søgeord ind, som man vidste man lå nr. 1 på i Google, også fortalte sideren at du lå nr. 2,3...7,8... - og nogen gange kunne du slet ikke findes på det indtastede søgeord - selvom du manuelt selv kunne gå i Google, indtaste dit søgeord og se at du ligger nr. 1.
Jeg kan desværre ikke huske siderne og har også forsøgt at søge lidt i indlæggene herinde, dog uden held - men menes at huske de ikke var noget værd.
Jeg har haft en, men kan se at den er slettet i bogmærkerne.
Dato: 05-04-2007 17:13:34 Forfatter: STEENBECK
Såvidt jeg husker var de ikke fyldestgørende nok. Man kunne skrive et søgeord ind, som man vidste man lå nr. 1 på i Google, også fortalte sideren at du lå nr. 2,3...7,8... - og nogen gange kunne du slet ikke findes på det indtastede søgeord - selvom du manuelt selv kunne gå i Google, indtaste dit søgeord og se at du ligger nr. 1.
Steenbeck: Det er jo kun det du ser. En der er placeret anderledes geografik, logget ind på en anden gmail-konto eller bare rammer et andet datacenter ser måske ikke engang dig blandt de 10 første :). Det svære ved at finde sådan et værktøj er, at der ikke er ret mange af dem der kan indstilles til at søge på dansk - de søger alle med udgangspunkt i USA og du får derfor helt andre resultater end dem danskerne ser.