Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SALG eller GRATIS T-shirts? Nystartet virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg har startet min egen enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg skal sælge kampsportsudstyr over nettet.
Jeg er nu nået så langt til at forvente min lancering af min shop om godt to måneder.

Der er mange kampsportsudøvere på min arbejdsplads og jeg tænkte på at lave mit første markedsførings træk her ved at give gratis trænings t-shirts med tryk på. Men som nystartet og enkeltmandsfirma, bliver det hurtigt mange penge jeg skal smide i t-shirts og tryk. Hvad har I af erfaringer eller ideer til dette? Jeg har vendt flere ideer:

1. Give dem ud gratis til målgruppen. Evt. besøge diverse klubber.
  2. Give en gratis med hver gang, der bliver lavet et salg.
  3. Sælge dem billigt hver gang, der bliver lavet et salg.

Endeligt har jeg også spurgt mig selv, om det overhoved kan betale sig i starten? Skal mit lille firma fokusere på anden form for markedsføring først? Trods jeg gerne vil have mit navn og logo ud hurtigst muligt.

Jeg er i fuld gang med SEO og lidt med adwords (ved godt man skal passe på med adwords). Facebook og Twitter er mit næste move. Men skal Facebook og Twitter komme før t-shirts? Eller skal jeg lave et lille mix, hvor jeg både fokuserer på Facebook, Twitter og tøjet, i stedet for at satse for mange penge på tøjet fra start...

Jeg søger jeres erfaringer, ekspertise og ideer kære aminoer!

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

De bedste hilsner
Casper

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)