Hej Amino'er, Jeg har en YouTube kanal som handler om ovennævnte emner, men også om hvordan det er at være næsten blind når man er iværksætter. Jeg forsøger at give tips og tricks, samt mine egne erfaringer videre og jeg ar altid glad for feedback. Jeg hører gerne fra andre der har en spændende kanal på YouTube. Se kanalen på: http://www.youtube.com/RealChrisRathje De bedste hilsner Christian Rathje |
Hej Christian.
Superfedt, at du som næsten blind kaster dig ud i online marketing og lave dine egne video på youtube. Fed kanal du har og jeg fornemmer, at du virkelig har noget på hjertet.
Lidt feedback som jeg håber du kan bruge:
1. Vælg din niche med omhu og bliv i den. Pas på, at du ikke forsøger at favne for bredt. Hvis du forsøger at tale til alle, taler du i virkeligheden til ingen. Hvad er din niche, er det web design, sociale medier, internet marketing, oplevelsesøkonomi eller?? Hvis du absolut vil favne det hele, vil jeg foreslå, at du lave en ny kanal til hver niche.
2. Hvem er din målgruppe? Dansk eller international? Ung eller gammel? Mand eller kvinde? Specificér hvem du taler til og justér din kommunikation så du taler direkte til hjertet af din målgruppe.
3. Pas på dine videoer ikke bliver for lange. Mange er over 10 min., de fleste over 5 min. Faktisk er de mest effektive videoer under 5 min. (helst under 3 min.). Prøv at tjekke TrafficGeyser ud, Mike Koenigs er video marketing guru og tilbyder suveræn træning på sit site.
Tilegn al den træning/uddannelse du kan få inden for området internet marketing, der er meget at lære, men når først tingene begynder at falde på plads og du bliver effektiv, er mulighederne også nærmest ubegrænset.
Held og lykke, Lasse.