Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af smartphones

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg sælger en masse tilbehør til smartphones på min shop, men går og leger med tanken om hvorfor ikke også sælge smartphones.

Nu er jeg i en situation hvor jeg ikke kan stille en garanti på 500.000 kr hos Apple for at blive registreret forhandler.

Men er der nogle grosister/leverandører hvor jeg kan købe de kendte mærkevare smartphones ? Jeg er blot endnu en lille fisk med et lille budget og tænker det ikke sådan er lige til at blive oprettet som forhandler hos HTC, Samsung, Sony Ericsson osv.

Hvilke muligheder har jeg som den lille e-købmand for at sælge smartphones på mit site.

På forhånd tak og fortsat rigtig god weekend :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe telefoner, dog ikke iPhone, hos bl.a. Brightpoint og Tech Data. Jeg er ikke helt opdateret på deres kreditpolitik, men jeg mener at man starter med et kreditmax på ca. 25.000 kr. Hvis det stadig er gældende, er det ikke mange telefoner man kan købe ad gangen, men du kan jo prøve at tale med dem.

Dog er de ikke specielt billige, eller de er faktisk slet ikke billige, og du vil ofte kunne købe telefonerne billigere ved at handle gennem mobilpriser.dk. Men det er i hvert fald en måde at komme i gang.

Jeg ved dog ikke hvordan du får fat i iPhones.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, ja det jo ikke værd at bruge kræfter og resurser på hvis avancen er nær ingenting. Der skal jo også betales forsendelsesomkostninger og håndteres eventuelle reklamationer.

Hmm, der må være en smartere måde tænker jeg.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil begynde at handle med smartphones der ligger i en dyr prisklasse skal du i hvert fald have din forretnings troværdighed på plads først.

Jeg tror ikke der er nogle der ville foretrække at købe en smartphone hos dig.

Så før du investere i smartphones ville jeg i hvert fald personligt få styr på:

Flottere og mere troværdig hjemmeside

Noget reputation managment, du har åbenbart solgt fake barber blade

SEO

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fuldstændigt ret, jeg har fået en dårlig anmeldelse på thrustpilot for nogle "kina" barberblade. Jeg handlede selv i god tro men det var en dyr lektion som jeg har betalt min pris for.

Ang smartphones så er det en fremadrettet ide jeg har. Jeg ved godt min side ikke er 100% klar endnu, men jeg arbejder på det og syntes der er en positiv udvikling og jeg prøver at yde den bedste service, jeg tager heller ikke imod kreditkort endnu, det kommer først når jeg får et større vare udbud.

Så ja der skal mere troværdighed og meget mere seo, men derfor kunne jeg allerede nu godt undersøge markedet for salg af smartphones så jeg er lidt på forkant. Jeg får trods alt få bestillinger dagligt på siden.

Men tak for dit input :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)