hej alle aminoer Jeg er i gang med at lave en nye castingside (castingbook.dk) og søger samarbejdspartnere såsom fotografer, eventfirma, reklamebureau, tv og film selvskaber som søger de personer de skal brug. Castingbook.dk er mere end bare en casting side. På en og samme side er vi også et social netværk hvor bruger kan upload deres billeder, musik, video og meget mere. Vi tænker casting side på helt ny måde og og ambitionen er klar vi vil være danmarks beste casting side. Derfor søger vi samarbejdspartnere som kan bidrage med jobs og alle ander tiltag som kan gavne jer og os på kort eller længer sigt. Som samarbejdspartnere er er gratis at oprette en bruger og jobannonce. Vi ved at staten er svær og derfor tiden vil vær nogle opstarts problemer. Dem arbejder jeg hårt på at få løst, men jeg det her af egen fri vilje og med håbe om at Castingbook skal blive en god forretning om ca. 1½ - 2 år. Timm Jakobsen Castingbook.dk |
Hej Timm
Jeg er fotograf - og har lige kigget din side, for at se om jeg kuune brue den til noget / om nogen kunne bruge mig.
Når jeg så ser den tænker jeg bl.a.;
Her er godt nok rigtig mange funktioner - som jeg ikke helt ved, hvad jeg skal med.
Du vil lave det bedste danske site - men rigtig meget er på engelsk.
Der er pt. kun 1 medlem som vil castes.... måske du skulle få nogle flere af dem ind - inden du inviterer dem der har brug for folk...
Det første jeg ser når jeg klikker på "search" eller "people" er en standard der siger: "mand søger kvinde"
- så tænker jeg straks datingside - og det synes jeg ikke passer med et proff casting tilbud.
Det ligner rigtig meget et amerikansk system (som endnu ikke er oversat) med en masse funktioner, som måske slet ikke er nødvendige - eller i hvert tilfælde virker fjollede så længe der er så få mennesker i systemet.
Der er lidt arbejde endnu...men held og lykke