|
Hej alle Aminoer! Dette er en idé jeg har gået med et godt stykke tid! Jeg savner meget steder hvor iværksættere, der ikke stiller de store krav til faciliteter, indretning, rengøring osv. kan boltre sig. Jeg må sige at store flotte, og ikke mindst dyre kontorhoteller, mit inde i byen kan synes som en god løsning for nogle. Men hvis man ikke ønsker at betale for telefonpasning, og kantineordning samt bonede gulve, men hellere vil kunne have et lille kontor og plads til en larmende slibemaskine uden det koster en formue. Det jeg forestiller mig, er en gammel forladt lagerbygning, en gammel fabrik, en stor garage eller en kælder. Jeg ved det er svært at finde disse ret meget længere i storbyerne. Men i forstæderne må der da stadig være sådanne tilbage? Derfor overvejer jeg at oprette et websted hvor folk som mig, der ikke har noget imod at "bo" sparsomt, kan mødes og udveksle idéer. Selvfølgelig er håbet også at folk / virksomheder der har plads tilovers kan henvende sig direkte til en evt. lejer. Siden skal være gratis. Det kunne evt. være et forum her på Amino, eller en underside ligesom virksomhedsbørsen er blevet? Hvad mener i? De bedste hilsner Simon Frølich |
De slidte lokaler...?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Jeg kan rigtig godt følge dig hvad slidte lokaler angår. Jeg vil super gerne have en plads for omkring 1000 kr. eller derunder om måneden - og så er jeg faktisk fuldkommen ligeglad med om udsigten er god, om gulvet er nypoleret eller what so ever. Men det er jo ikke særlig svært at få sig et billigt lokale. Jeg var lige hurtigt inde at kigge på Oline.dk, her fandt jeg lokaler til cirka 120.000 beliggende i København og Frederiksberg. Kvadratmetrene var på cirka 150. Så hvis man nu skal nøjes alligevel så kunne man sige cirka 6-8 kvm. til hver person, medbring eget skrivebord, telefon mv., så får man hurtigt en månedtlig pris på omkring de 1000 kroner - og så er det jo værd at tale om :-) Så afsted med initiativet og prøv at samle nogle, eller som du måske lagde op til, så lav et website hvor man kan samle folk (jeg synes ideen er super) |
|
Jamen det lyder da som alletiders ide. Jeg søger selv efter et råt sted hvor jeg kan ha værksted og dette er lettere sagt end gjort. Der findes stort set intet i København længere. Så og jeg glæder mig til at du får lavet siden. Held og lykkehilsen Ann Louise |
|
Hej Simon F. Det er lige mig jeg søger et sted hvor jeg må larme og svine og med en håndvask til rådighed til en billig penge. Jupiter. |
|
|
Du skal da være velkommen herovre i den billige luksus :-) |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
|
Hvis bare i boede i Nordjylland, så kunne jeg hjælpe :) Her kan man snildt få et kontor til 1000,- pr. måned |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem
og jeg glæder mig til at du får lavet siden. Held og lykke