Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De slidte lokaler...?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Dette er en idé jeg har gået med et godt stykke tid!

Jeg savner meget steder hvor iværksættere, der ikke stiller de store krav til faciliteter, indretning, rengøring osv. kan boltre sig. Jeg må sige at store flotte, og ikke mindst dyre kontorhoteller, mit inde i byen kan synes som en god løsning for nogle. Men hvis man ikke ønsker at betale for telefonpasning, og kantineordning samt bonede gulve, men hellere vil kunne have et lille kontor og plads til en larmende slibemaskine uden det koster en formue. Det jeg forestiller mig, er en gammel forladt lagerbygning, en gammel fabrik, en stor garage eller en kælder. Jeg ved det er svært at finde disse ret meget længere i storbyerne. Men i forstæderne må der da stadig være sådanne tilbage? Derfor overvejer jeg at oprette et websted hvor folk som mig, der ikke har noget imod at "bo" sparsomt, kan mødes og udveksle idéer. Selvfølgelig er håbet også at folk / virksomheder der har plads tilovers kan henvende sig direkte til en evt. lejer. Siden skal være gratis. Det kunne evt. være et forum her på Amino, eller en underside ligesom virksomhedsbørsen er blevet?

Hvad mener i?

De bedste hilsner

Simon Frølich

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:45
Hej Simon :-)

Jeg kan rigtig godt følge dig hvad slidte lokaler angår. Jeg vil super gerne have en plads for omkring 1000 kr. eller derunder om måneden - og så er jeg faktisk fuldkommen ligeglad med om udsigten er god, om gulvet er nypoleret eller what so ever.

Men det er jo ikke særlig svært at få sig et billigt lokale. Jeg var lige hurtigt inde at kigge på Oline.dk, her fandt jeg lokaler til cirka 120.000 beliggende i København og Frederiksberg. Kvadratmetrene var på cirka 150. Så hvis man nu skal nøjes alligevel så kunne man sige cirka 6-8 kvm. til hver person, medbring eget skrivebord, telefon mv., så får man hurtigt en månedtlig pris på omkring de 1000 kroner - og så er det jo værd at tale om :-)

Så afsted med initiativet og prøv at samle nogle, eller som du måske lagde op til, så lav et website hvor man kan samle folk (jeg synes ideen er super)

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:34
Hej
Jamen det lyder da som alletiders ide. Jeg søger selv efter et råt sted hvor jeg kan ha værksted og dette er lettere sagt end gjort. Der findes stort set intet i København længere. Så og jeg glæder mig til at du får lavet siden. Held og lykke
hilsen Ann Louise

Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:10
HØRT!!...eller...læst.

- og skriv mig på til 1000,- pr. md.

Hvor mange skal vi være?

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:15
Hej Simon F.

Det er lige mig

jeg søger et sted hvor jeg må larme og svine

og med en håndvask til rådighed

til en billig penge.

Jupiter.

Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:34
Nu hvor du er igang så lad os da endelig få Århus med på banen på en sådan side. Tror altså også at andre steder end Kbh. mangler disse steder. Lige på nær vestjylland hvor man kan få en stor firlænget gård til 500.000 *GG* Altså det samme som en entré på 4 m2 koster i Kbh. *GG*
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:21
Dato: 16-06-2007 23:34:03 Forfatter: 8520 Nu hvor du er igang så lad os da endelig få Århus med på banen på en sådan side. Tror altså også at andre steder end Kbh. mangler disse steder. Lige på nær vestjylland hvor man kan få en stor firlænget gård til 500.000 *GG* Altså det samme som en entré på 4 m2 koster i Kbh. *GG*

Du skal da være velkommen herovre i den billige luksus :-)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:15
Hvis bare i boede i Nordjylland, så kunne jeg hjælpe :)

Her kan man snildt få et kontor til 1000,- pr. måned

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)