Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsendelse af mails til mange - hvilken software?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken software/løsning bruger I til udsendelse af produktmails/nyhedsmails? Jeg tænker på danske systemer der kan håndtere 1000+ antal modtagere. Har kigget på lidt af hvert, men synes ikke jeg er faldet over noget, der er overbevisende.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:42
Jeg bruger http://ebrev.info/ - er skiftet for nyligt og har kun udsendt et nyhedsbrev. Det har fungeret fortræffeligt, og jeg har fået meget gode svar, når jeg har stillet spørgsmål om funktionalitet mv. Jeg kan se, at mit første nyhedsbrev blev åbnet ca. 120%, altså gennemsnitligt har hvert nyhedsbrev været åbnet lidt mere end en gang. Det var dejligt at få at vide.

Der er også interessante oplysninger om, hvor mange der klikker på hvilke links, og man kan tilkøbe mere detaljeret statistik - det gør jeg bare ikke. Prisen er, såvidt jeg husker, 60 kr. pr. 500 e-mails, der bliver udsendt og i forhold til det arbejde, jeg sparer ved ikke at skulle slås med tilmeldingslister, e-mailadresser osv., der ikke duer og mere i samme stil, er det meget billigt.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:19

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:22
Husk at ebrev.info giver lidt ekstra til Aminobrugere. Skriv evt. til David eller Oscar herinde.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:45
Tak for de gode tips til jer alle!
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:33
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 11:53
vi bruger www.emailvision.com - de er ret goe, og kan sende en million mails pr time ca.

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)