ENDELIG mødes De Konservative & De Radikale på midten...
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Jeg kunne ha skrevet Portugal (eller Cypern) men det rigtige brændpunkt kommer hvis en af de store økonomier ramler - og der står Spanien elendigt - bl.a. med en helt håbløs ungdomsarbejdsløshed og stor gæld - Jeg kunne også ha skrevet Italien eller Piigs - same thing desværre
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at 89,67% af jer vil stemme på Liberal Alliance.
Hvad er det dog fornoget at skrive? Ikke et øjeblik vil jeg overhovdet tænke på dem.. Føj føj..
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Martin
Skrevet
29-08-2011 kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at 89,67% af jer vil stemme på Liberal Alliance.
Hvad er det dog fornoget at skrive? Ikke et øjeblik vil jeg overhovdet tænke på dem.. Føj føj..
I alle "valg" afstemninger der har været på amino har liberal alliance "vundet" . Så det var nok bare det Daniel Beldring henviste til.
Se Amino valgresultater
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
I alle "valg" afstemninger der har været på amino har liberal alliance "vundet" . Så det var nok bare det Daniel Beldring henviste til.
Se Amino valgresultater
Nååå okay :-) Men stadig nej :D
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.