Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af stor Facebook gruppe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har haft en facebook gruppe i længere tid nu, men har først fundet ud af nu hvor stor den. Så fortalte en af mine venner at den kan sælges til annoccering af firmaer og reklamer. Nu tænkte jeg så at jeg ville tage chance og finde ud af hvor henne jeg kan sælge den slags. Tror ikke det ville blive et problem og sælge den, for der er mindst 5.000 medlemmer og han sagde at det ville give godt. Navnet på gruppen kan alle københavnere også nemt identificere sig med - Jeg er bedst - Jeg er københavner. Grunden til navnet er en gruppe der hed. Jeg er god - Jeg er jyde. en ny gruppe der hed. Jeg er bedre - Jeg er fynbo. Så er det jo kun oplagt at lave en gruppe der hed det som min hedder. Nok om det, nu vil jeg gerne have noget hjælp til at sælge den til firmaer eller nogle som kan bruge den til noget 

På forhånd tak

//Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Normalt er det svært at sælge en gruppe med vis har 5000 meddeler omkring mobil telefoner kan du altid sende nyheder ud om mobil telefoner -

vis de er tilknyttet fordi købt en vare i din webshop kan du sende nyheder ud om det , evt. kan du samme med vis det samme med dit produkt sælge gruppen samme med en webshop for så er det ikke gruppen du sælger med en målrettet gruppen mod dette produkt

vis spredt gruppe om alt muligt og kun sælge gruppen er den ikke meget værd ud over man kan sige man har en stor fan gruppe 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:38

Så du mener at jeg lige så godt kan opgive det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:31

martindaugaard:

Så du mener at jeg lige så godt kan opgive det?

Det skriver jeg ikke , men du videre formidler heller ikke , hvorfor gruppens medlemmer, de har tilmeldt sig er det en person eller omkring en webshop du kan sende nyheder ud til  gruppens medlemmer , mod et produkt ?

Vis du har en webshop sælger et produkt sælger fangruppen  samme med en webshop  har gruppen en værdi , da du målrettet kan køre kampagne til gruppen, da alle i gruppen har købt mod disse produkter = gruppen har værdi 

vis en fan gruppen er tilmeldt sig fordi de kan lide x person eller spredt gruppen kan man ikke ligge gruppen som en reel værdi, for gruppen de har ikke tilmeldt sig grundet et produkt, men grundet en person brand , dette vil have en værdi for den person der ejer gruppen men du er jo ikke den person = Gruppen har værdi for den person mod personlig branding 

Regner med gruppen er det sidste , med dit svar ?

Eksempelvis

Vis du havde en gruppen og lukker en webshop og sælger til en anden , der ejer en webshop omkring samme emme ville det være en ide også sælge samme med domænet , da dem købt disse vare kan huske grundet dette navn og fordi de var tilfredse kunder lige netop der og ikke den anden webshop 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)