Hej alle sammen. Jeg har haft en facebook gruppe i længere tid nu, men har først fundet ud af nu hvor stor den. Så fortalte en af mine venner at den kan sælges til annoccering af firmaer og reklamer. Nu tænkte jeg så at jeg ville tage chance og finde ud af hvor henne jeg kan sælge den slags. Tror ikke det ville blive et problem og sælge den, for der er mindst 5.000 medlemmer og han sagde at det ville give godt. Navnet på gruppen kan alle københavnere også nemt identificere sig med - Jeg er bedst - Jeg er københavner. Grunden til navnet er en gruppe der hed. Jeg er god - Jeg er jyde. en ny gruppe der hed. Jeg er bedre - Jeg er fynbo. Så er det jo kun oplagt at lave en gruppe der hed det som min hedder. Nok om det, nu vil jeg gerne have noget hjælp til at sælge den til firmaer eller nogle som kan bruge den til noget På forhånd tak //Martin |
Normalt er det svært at sælge en gruppe med vis har 5000 meddeler omkring mobil telefoner kan du altid sende nyheder ud om mobil telefoner -
vis de er tilknyttet fordi købt en vare i din webshop kan du sende nyheder ud om det , evt. kan du samme med vis det samme med dit produkt sælge gruppen samme med en webshop for så er det ikke gruppen du sælger med en målrettet gruppen mod dette produkt
vis spredt gruppe om alt muligt og kun sælge gruppen er den ikke meget værd ud over man kan sige man har en stor fan gruppe