Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungarbejder søges til oprettelse af it-produkter (20 timer/md)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Ungarbejder (15-18 år) søges.

Oplæring hos mig i København, herefter kan du arbejde hjemme (ikke til diskussion).

Du skal have forstand på it-hardware, og være god til engelsk - du skal kunne stave og være god til at udtrykke dig skriftligt. Det er en fordel hvis du tror du er it-ninja eller hacker-aspirant.

Opgaven er simpel. Sortimentet på Olsens IT skal udvides, - og hvert produkt skal have billeder samt en beskrivelse & tekniske specifikationer.

Løn: 100kr/t + feriepenge. Og så er der også personalerabatter på meget godt it-udstyr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48

Hej Jørgen.

Det lyder meget interessant for en IT - selvom det imo er et lidt outdated ord --geek som mig!
Kan jeg eventuelt få din mail, så kan jeg lige smide en beskrivelse af undertegnede m.m

- Jeg er bosat lidt udenfor KBH :-D 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 19:55

Hehe nu må du ikke tage det ilde op, - men jeg "glemte" bevidst at skrive email på.

Hvorfor tror du ? :)

Tak for din post Magnus.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Det ved jeg sgu ikke. Du vi have en PB eller bare kontakte dem som skriver et passende svar ? :-)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænkte at en god medarbejder ville være en der selv tog initiativ og valgte den mest oplagte kontaktform ! :-)

Men send du blot en PM og fortæl hvad du render rundt og laver hvis du har lyst. Du må også kontakte mig via kontaktformularer eller emails fra mine hjemmesider eller ringe. Det spiller ikke den store rolle. Bare jeg slipper for SMS'er kan alle andre kontaktformer accepteres.

Fortsat god søndag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19

Hej.

Jeg kontakter dig med veloplagte informationer i løbet af mandagen, når jeg vender hjem fra ferie :-)

Så vidt jeg er orienteret, er det altså lørdag i dag ? :-o)

Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:13

Hej Jørgen

Mit navn er Simon W. Melkane. Jeg har set din annonce, og ved godt at det er noget tid siden den er skrevet, men jeg tager chancen alligevel.

Jeg er it-ninja, jeg er god til engelsk. Jeg ved meget om hardware.

Jeg bor på Amager med min familie.

Kontakt mig på tlf. 60950304

Mvh og god jul Simon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)