Oplæring hos mig i København, herefter kan du arbejde hjemme (ikke til diskussion).
Du skal have forstand på it-hardware, og være god til engelsk - du skal kunne stave og være god til at udtrykke dig skriftligt. Det er en fordel hvis du tror du er it-ninja eller hacker-aspirant.
Opgaven er simpel. Sortimentet på Olsens IT skal udvides, - og hvert produkt skal have billeder samt en beskrivelse & tekniske specifikationer.
Løn: 100kr/t + feriepenge. Og så er der også personalerabatter på meget godt it-udstyr.
Det lyder meget interessant for en IT - selvom det imo er et lidt outdated ord --geek som mig! Kan jeg eventuelt få din mail, så kan jeg lige smide en beskrivelse af undertegnede m.m
Jeg tænkte at en god medarbejder ville være en der selv tog initiativ og valgte den mest oplagte kontaktform ! :-)
Men send du blot en PM og fortæl hvad du render rundt og laver hvis du har lyst. Du må også kontakte mig via kontaktformularer eller emails fra mine hjemmesider eller ringe. Det spiller ikke den store rolle. Bare jeg slipper for SMS'er kan alle andre kontaktformer accepteres.