Føler jeg sidder med en god ide til opstart af ny virksomhed, men mangler viden omkring hvordan man kan leje sig ind på div. mobil netværk i DK, hvad det koster mm.
Håber der er nogle derude som har svar/kan hjælpe på mine spørgsmål:-)
Altså nu ved jeg ikke om du tænker i baner at starte et mobilselskab som Onfone, Telmore, CBB, M1 osv.
Eller hvad er det helt præcist du har i tankerne? :)
Men ellers kan du jo spørge de iværksættere der har haft netop med dette at gøre, altså find stifterne af Onfone, Telmore, CBB osv. og spørg dem hvordan de bar sig ad, hvad de skulle gøre, betingelser og problemer.
Ellers kan du tage kontakt til de store selskaber som har et mobilnet: TDC, 3, Telia, Telenor og forhøre dem om hvad sådan noget måtte koste og hvilke priser der er på området :)
Håber det gjorde dig lidt klogere - du må ha' en god dag :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Kan du fortælle lidt mere om det, da jeg har erfaring med dette.
Men vil lige sige, har du ikke en helt unik ide så ville jeg nok holde mig væk. Der er priskrig lige nu og mange teleselskaber "taber" penge. Det er nok en af de hårdeste brancher at gå ind i, men alt kan lade sig gøre, ;-)
Er det ikke en branche hvor det er totalt umuligt at tjæne penge?
De fleste tele selvskaber i dag, bliver jo kun lavet med det ene formål at sælge dem til et stort senere. og derfor presser de prisen for at få så mange kunder som muligt.
Men det skal selvfølgelig ikke afholde dig fra at prøve, det kan også være du har nogle ide'er som ikke er set før.
Michael...Jo med mindre du har en fantastisk niche, men ellers jo så er det for øje at starte op og sælge. Bare se gutten fra onfone, der var ikke mange der troede på det men men han har jo nok tjent lidt på det men det var også kun i form af salg af kunder ;-)
Michael...Jo med mindre du har en fantastisk niche, men ellers jo så er det for øje at starte op og sælge. Bare se gutten fra onfone, der var ikke mange der troede på det men men han har jo nok tjent lidt på det men det var også kun i form af salg af kunder ;-)
Præcis.
Jeg syntes dog det er lidt trist, da det forvrider markedet og gør det umuligt at tjæne penge på at køre en "ordentlig" forretning.