Applikations programmør eller flere til iOS, Android og Windows Mobile til et nyt firma under opstart Mit navn er Daniel Danielsen, jeg er konceptdesigner og iværksætter i et Venture Capital projekt, der bl.a. indeholder en interaktiv guide til museer o.lign. (Nærmere detaljer frigives efter hemmelighedsaftale er lavet.)
Programmeringen vil inkludere brug af følgende; -Bruger login -Skanner -Database søgning -Vise indhold i form af tekst, lyd, billede og video -Kalender -Social deling -Bruger indstillinger Samt flere moduler til senere versioner af programmet
Jeg mangler en eller flere fagfolk indenfor programmeringen til projektet også gerne nyuddannede med interesse i et længerevarende samarbejde. Der vil dog blive ønske om et bevis for dine kvalifikationer. Der kan på sigt blive tale om et egentligt partnerskab |
Hej Daniel.
Jeg har udviklet mobile-applikationer til de 2 store platforme, iOS & Android, de seneste 2 år. Jeg kan programmere umådelig avancerede applikationer, helt op til komplekse social-medie-applikationer fx.
Hvis du gider sende en lidt mere detaljeret funktionalitets-liste, prisafregning m.m til min mail - mash.schifter@gmail.com kan vi lige tage en snak :-)
Jeg er bosat lidt udenfor KBH, og har derfor mulighed for at tage til københavn - hvis I har kontor der?, hvis at det bliver mig som skal varetage jeres programmering, for at optimere effektiviteten.