Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aalborg Cykeltaxa

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner.

Så er den unge mand på banen igen, med endnu et indlæg som jeg håber i kan hjælpe med!

Mangler Aalborg cykeltaxaer?

Hvad koster sådan nogle cykler?

Hvordan beregner man priserne på en tur?

Reklameindtægter?

God idé overhovedet?

Hvad synes i om idéen, ved godt jeg mit indlæg er meget kortfattet, men håber i kan komme med noget feedback på idéen :) 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:44

Ideen er udemærket men der er ikke den store økonomi i det.
Folk betaler ikke så meget for sådan en tur og der er meget spildtid og ventetid.
Typisk kun turister som hopper på sådan en vogn og det er jo typisk i en højsæsson 4-6 uger om året.
Synes ideen er sjov men må være ærlig og sige at de cykeltaxaer jeg ser i KBh næsten altid er tomme og folkene bag bare sidder og venter eller står og prøver at få folk med.
Umiddelbart tror jeg ikke det er det sjoveste job og økonomisk ikke nogen guldgruppe.

Men prøv det af med en enkelt vogn og se om det virker hos dig.
Du kan altid kigge i den blå avis vedr. cykelvogn.
Har engang imellem set nogle til salg der.

Pøj pøj

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:25

Vi har en cykeltaxamand i Odense, som faktisk ser ud til at have lidt at lave her i sommmermånederne...

Han har vognen fyldt med reklamer, så går ud fra han tjener lidt på det også...

Tror dog ikke manden gør det for at blive rig eller fordi det er en god forretning - Derfor tror jeg også at du i Ålborg nok ikke skal forvente at en sådan cykeltaxa er en guldgrube

Og så en anden tanke, I odense har vi netop fået opsat over 200 bycykler, så vil mene at det lidt ødelægger en cykeltaxas forretningsgrundlag -  specielt hvis det er det samme tilfælde i Ålborg.

Men held og lykke med det... Som sommerferie job kan det jo være meget sjovt og fint...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 02:05

Jeg kommer selv fra Aalborg, hvor jeg har set følgende initiativ:

Studiecykel.dk

Det kan være, at de kan lære dig nogle tricks mht. priser på cykler og reklameindtægter Wink

De tilbyder studerende gratis sponsorcykler, og må derfor have et netværk, som kan hjælpe dig med dit projekt.

De bedste hilsner
Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)