Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra USA - Levering til min adresse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer

Jeg har fundet en god leverandør i USA, på et produkt der ikke rigtig sælges i Danmark. (Kun 1 sted)
Har ligeledes forhandlet mig frem til en pris, hvor fragt indgår i prisen.

Med andre ord, betaler jeg USD 14,- pr. stk. inkl. fragt med FedEx lige til min adresse.

Jeg går ud fra, at jeg skal betale told af varen. (Det er et køkkenredskab lavet af plastic)
Men hvad skal jeg mere tage højde for? Jeg importerer i øvrigt gennem mit firma.

På forhånd tak :-)

De bedste sensommer hilsner, René

Fra Aars
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 09:20

Og i øvrigt - Jeg skal vel også have en importerklæring?

I må meget gerne tilføje, hvis der er noget, jeg ikke har taget højde for.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 09:35

Told af varen skal betaler og muligvis punktafgift på nogle produkter men mener ikke køkkenredskaber stod under yderligere gebyr

Så skal du også lige huske at blive import-registreret inden du importere vare ind i Danmark. :)

Mvh

Kristian Lim Andersen

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:37

Su skal inde på virk.dk tilføje at du vil importere, og så kan du vælge at Skat betaler tolden først og så der efter sender de en regning til dig med tolden. Denne metode gør at din vare ikke skal ligge i tolden og lang tid og så du skal betale til postdanmark eller DHL eller hvem der nu kommer med pakken.

Fra Aars
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 10:30

Tak for hurtigt svar :)

Fra Københavvn
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 43
Fra  SHOPUSA.com Skrevet kl. 08:37

Hej Rene,

Husk, at du altid kan gå ind på told og skats egen hjemmeside og finde lige præcis den toldsats der gælder for det produkt som du har fundet i USA.

Hvis du sender dine varer via ShopUSA behøver du ikke bøvle med papirarbejdet, det ordner vi for dig.

Samtidig kan du få fordel af prisen på fragten idet SHOPUSA transporterer i større mængder, og du herved får naturligt del af den større volumen.

Kontakt os gerne på vores kundeservice, hvis du har brug for en forhåndsberegning.

dk@shopusa.com

Med venlig hilsen

Charlotte

ShopUSA`s kundeservice

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)