Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ren alkohol til produktion søges.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ved konkret, hvor i DK eller i udlandet man kan købe ren alkohol, der senere i DK skal forarbejdes til et færdigt spiritusprodukt.

Alkoholen køber jeg helt legalt via mit moms registrerede firma og alle regler vedr. behandling af alkoholen, der skal godkendes af Skat bliver selvfølgelig overholdt.

Jeg vil blive meget glad, hvis I kunne bhjælpe med konkrete firmanavne/kontaktpersoner.

I første omgang ønsker jeg at købe et sted mellem 200-400 liter ren alkohol  - helt legalt.

Mh. Italien !

 

 

 

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du er interesseret kan jeg skaffe dig alkohol fra forskellige udenlanske producenter.  Har du nogen krav om hvad alkolen skal være lavet på af råvare?  hvad Vol % styrke er du ude efter ?

Husk iøvrigt at du skal at der er en del brandtekniske sålev som arbejdsmiljømesige krav der skal være opfyld før du må oplagre / arbejde med Ethanol.

 

Du er velkommen til at sende mig en privat besked hvis du er interesseret.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tilbage :)

Jeg er bestemt interesseret i at købe ren alkohol 95% fra udenlandske eller indenlandske producenter og derfor er jeg interesseret i modtage konkrete firmanavne og evt. kontaktoplysninger.

Hvis du kan hjælpe dermed, vil jeg blive meget meget glad. Jeg skal dog selv kontakte producenterne, da det er mit firma, der skal handle direkte med og derfor vil jeg meget gerne modtage kontaktinformationerne i dette forum.

Ps.: jeg er helt bevidst om sikkerhedsregler, skatteregler, momsregler, importregler, afgiftsregler osv. :)

Mh. Italien !

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Italien !:
Jeg skal dog selv kontakte producenterne, da det er mit firma, der skal handle direkte med og derfor vil jeg meget gerne modtage kontaktinformationerne i

HVorfor mener du at du nødvendigvis skal handle direkte med producenten?  Normalt vil det jo slet ikke kunne betale sig for dig at handle direkte da dine omkostingerne vil blive for høje da det er relativ små mængder du skal have hjem. 

 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Det eneste jeg har spurgt om, er om der var nogen, der kunne hjælpe mig med firmanavne og evt. kontaktpersoner hos virksomheder, der producerer alkohol 95%, hvorefter jeg ville kontakte med med henblik på, at købe af dem.

Hvis du kan hjælpe mig med ovenstående, vil jeg blive meget meget glad og hvis ikke, så er det jo ærgeligt.

Mh. Italien !

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Italien !:
Hvis du kan hjælpe mig med ovenstående, vil jeg blive meget meget glad og hvis ikke, så er det jo ærgeligt.

 Jeg kan forstå at du ikke gider samarbejde hvilket er en skam da det kunne blive til fælles gavn.  Fint nok men så  du sgu selv se om du kan finde nogle leverndøre der gider handle med dig!

 

Ravn

Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

 

Har læst over stående. Kunne være meget interesseret i et evt. samarbejde.

 

MVh

Bjesk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjesk:
Kunne være meget interesseret i et evt. samarbejde.
de ud af

Hej Bjesk

Det kan vi da sagtens finde ud af.  Kan du ikke sende mig en privat besked her så vi kan få en snak om tingene.

 

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Kender du til reglerne for spiritusfremstilling mv. i Danmark?

mvh

Thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thasje:

Kender du til reglerne for spiritusfremstilling mv. i Danmark?

´

Du bliver nok nødt til at være lidt mere specifik, mener du fremstilling af spritus udfra ren alkohol eller vil du til at destillere alkohol.

Det er flere ting der skal være opfyldt:

SKAT  punkafgift på alkohol  se vedledning på SKATs hjemmeside.  (virksomhed ..vejledning, punkafgift)

Tyverisikring.

Tilldelse fra Brandvæsenet til forarbejdning og opbevaring af brandvare væsker.

Arbejsmiljø:  fornøden ventilation og sikring mod eksplosionfare.

 

Mvh

Ravn 

 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)