Jeg kommer som i ved til Danmark en af dagene. Jeg har et dansk nummer hos Telmore og vil nu gerne have en Android tlf. helst en HTC. Den skal bruges når jeg er i Danmark og til at teste Amino Android App. Hvilken HTC er fedest og hvor skal jeg købe den. Det letteste er vel hos Telmore?
Hvis du sjældent er i Danmark, så er der ingen ide i at købe den hos Telmore, da du ikke kan bruge minimumsforbruget og derfor ikke opnår en besparelse.
Tag istedet forbi igang, han lokker dig dog nok til at købe en Samsung istedet
Edit: Skal det være HTC, så ser HTC EVO 3D spændende ud.
Tag istedet forbi igang, han lokker dig dog nok til at købe en Samsung istedet
Tak for anbefalingen
Og ja: Jeg synes stadig ikke jeg kan finde en telefon der kommer op på siden af Galaxy S II, men jeg synes dog også at den nye HTC Evo 3D ser spændende ud. Vi har lige fået dem på lager i mandags, men jeg har ikke en gang haft tid til at pakke én ud, og lege lidt med den.
Det værste er næsten at vi også har fået den nye galaxy Tab hjem, og selv om jeg har glædet mig vildt til den, har jeg heller ikke haft tid til den. Det er sløje tider.. :o)
Og til Martin: hvis du beslutter dig for Samsungen uden abonnemenet/tilskud, laver jeg en super skarp pris til dig (Tilføjelse: Det skal jeg sølvfølgelig også nok gøre på en HTC.)
Har selv lige fået samsung galaxy s II, og der spiller det hele bare. Skal siges jeg kommer fra iphone og faktisk syntes at den er bedre. Ellers er der vel HTC Sensation eller en af de andre nye telefoner. Der kommer jo nærmest en ny om måneden. I hvert fald alt for ofte syntes jeg.
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
HTC er verdensklasse. Dog får EVO 3D mange hug - så jeg vil i stedet anbefale HTC Sensation. Problemerne med 3D er at det sluger voldsomt meget strøm, og kigger du bare en smule skævt på skærmen, så ser det helt slørret ud. Derudover er den monster stor og tung!
Alternativt kan man også kigge efter Wildfire S, hvis den skal være lidt mindre!
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Mange oplever signal problemer med HTC Sensation, så den ville jeg ikke vælge. HTV EVO 3D er ok. Satser også stærkt på, at få den til test.
Har lige haft Samsung Galaxy S II til test (kommer snart på sitet), den er god og har jo også vundet prisen som årets smartphone i Europa. Den synes jeg vil være et godt og sikkert valg.
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Undskyld jeg lige hiver en ældre tråd op igen. Men hvilken Samsung købte du Martin? Jeg leder nemlig selv efter en ny mobil, og det skulle gerne være en Samsung et eller andet, da jeg er ved at være lidt træt af min HTC Incredible S, som er begyndt at gå tør for strøm inden der er gået 12 timer :S
Undskyld jeg lige hiver en ældre tråd op igen. Men hvilken Samsung købte du Martin?
Det kan jeg så godt svare på. Jeg går ikke ud fra at det behøver at være nogen hemmelighed :o)
Det var en Samsung Galaxy S II. Men hvis du skal have en Samsung, ville jeg i dag anbefale en Galaxy Nexus, der er noget opgraderet i forhold til Galaxy S II.