Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforståelig anklage om kopiering af side

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

tomrum:

Vores domæne www.shopping4kids.dk peger på vores wordpress blog indlægget er udgivet hos os den 15. august... 

Jeg skal ikke blande mig i jeres dyst om koncepter, men vil bare lige give det gode råd at få jeres site over på en egen Wordpress-installation på jeres eget domæne hurtigst muligt. Som jeg husker Wordpress.com-retningslinierne, er diverse former for reklamer og affiliate marketing nemlig ikke tilladt.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:
Her ser du indlægget og de sidste linier er jo mere eller mindre kopieret bortset fra at du bruger links!

Jeg er sku ret træt af at blive anklaget for at have kopieret jeres indlæg, når jeg aldrig har læst det, før du altså har sendt dette link!

Hvordan vi lige har valgt de samme mærker aner jeg ikke, men teksten med at det er alle varer i shoppen er jo fra babyshoes egen side, så derfor har jeg skrevet det på den måde.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Therese E. Olsen:

tomrum:
Her ser du indlægget og de sidste linier er jo mere eller mindre kopieret bortset fra at du bruger links!

Jeg er sku ret træt af at blive anklaget for at have kopieret jeres indlæg, når jeg aldrig har læst det, før du altså har sendt dette link!

Hvordan vi lige har valgt de samme mærker aner jeg ikke, men teksten med at det er alle varer i shoppen er jo fra babyshoes egen side, så derfor har jeg skrevet det på den måde.

Alt er fryd og gammen - det kommer ingen knaster på stammen.

Frem med den grønne the og så videre piger Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Uden at tage part i sagen, vil jeg komme med et tredje synsvinkel.

 

Hvorfor ikke samarbejde istedet for? Link til hinanden, ros hinandens blogs og henvis til hinanden blogs, hvis der er produkter den ene eller den anden part har skrevet om, som man ikke lige selv har.

Det er svært nok at være iværksætter i DK, hvorfor gøre det sværere for hinanden?

Kommer snart...

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Therese

Kan du dog ikke selv se det at de sidste linier i mit indlæg er de samme som du idag har skrevet udover mit happy shopping ;-)

Men gider ikke træde vande herinde.......... er bare blevet kopieret for mange gange og beslutningen om at gå videre med det hver gang har vi taget for længst, for hvorfor skulle vi bruge tid på noget hvis alle andre bare skal tage det......

Du ville sikkert heller ikke blive glad hvis du følte nogen kopierede fra dig :-) 

Men vi daffer................."vi er jo ikke rigtige" 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager jeg blander mig, men fik lige lyst.

Tomrum: jeg syntes godt nok det er at gå i små sko. Selv om jeg sagtens kan forstå at hvis nogen "stjæler" tekst fra en, er det ikke sjovt - og man har jo sine rettigheder. MEN, helt ærligt. I hoster på en .wordpress blog, og ikke engang på jeres eget domæne. Dette betyder at domænet jeres tekst ligger på, ikke tilhører jer. Dermed er det set i gåde øjne, wordpress der ejer teksten (skulle den komme i retten). 
Men hvorfor tror du dette skader jeres blog eller jeres indlæg? jeg tror virkelig ikke på at i lider et tab her. Og der virker ovenikøbet som om at Therese er en meget reel person, som ikke ønsker at skade nogen eller kopiere nogen.

Therese: jeg vil opfordrer dig til at lave alle dine tekster helt unikke, og ikke blive alt for "inspireret" af andre sider - men jeg giver dig medhold i denne sag og syntes det er helt fint hvad du har gjort. med andre ord: du bryder helt bestemt ikke nogen former for lovgivning og kan slappe helt af med hensyn til en evt. anmeldelse.

Vil dog foreslå jer begge at slutte fred og aftale at dette ikke sker en anden gang :) det her er bare tidspilde som ingen partner kommer til at få noget ud af.

Med venlig hilsen
seOrdbogen 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg ikke læst alle indlæg i debatten, men jeg vil ikke mene at tilbud4kids.dk ligger så tæt på shopping4kids at der kommer nogen sag ud af det, det eneste ved det er at shopping4kids gerne vil punge ud til omkostningerne.

Hvis der virkelig kom noget ud af sagen, så var det jo nærmest en umulighed at finde shopnavne der ikke ligner bare en lille smule hinanden :

Tror bestemt ikke de kommer ret langt i den sag ;)

så kør bare på med shoppen og tænk ikke så meget på dem!

Dbh

Chris Nielsen

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fint ide hvis det var en hobby... men min blog er mit levebrød og vi har lige skudt rigtig mange penge i et webbureau til et nyt site derfor vi midlertidigt ligger hvor vi gør.......så vi linker naturligvis ikke umiddelbart til lignende sider... men udelukkende/primært til vores samarbejdspartnere...... 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:
Men vi daffer................."vi er jo ikke rigtige"

Hehe nu går der for meget kvinde fnidder i den... Selvfølgelig er I rigtige, men hvorfor ikke skære fedtet fra og så bruge de råd der kommer istedet?

Frank Hellerup skriver, mig bekendt, aldrig noget for "sjov" så læs hans indlæg og følg hans råd Smile

Og som en anden foreslår, hvorfor ikke samarbejde og udvikle noget større?

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)