Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforståelig anklage om kopiering af side

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:
men f.eks. dit babyshoe indlæg fra idag er praktisk talt direkte kopieret fra os, og det var det som fik os til at reagerer for så er det ikke længere okay og specielt ikke med et domæne der ligger så tæt op af vores...

Jeg har lige kigget på jeres side og kan altså ikke se noget indlæg omkring babyshoe... Ej heller med jeres søgefunktion.

Nu ligger det sådan, at jeg sad og surfede på sider med tilbud og/eller nyheder i dag og fandt den pågældende hjemmeside, som havde det pågældende tilbud. I kan da på ingen måde forvente at i har ene retten til at skrive om det på jeres side?

Der er flere sider på nettet, der opdaterer deres brugere med tilbud til børn og det kan man simpelthen ikke tage patent på.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tomrum:

Hej Therese E. Olsen

Jeg er en af pigerne bag Shopping4kids.dk :-) som også skrevet til dig på mail, så er det ikke udelukkende dit domæne det handler om, men f.eks. dit babyshoe indlæg fra idag er praktisk talt direkte kopieret fra os, og det var det som fik os til at reagerer for så er det ikke længere okay og specielt ikke med et domæne der ligger så tæt op af vores...

Der er plads til masser af blogs i vores/din kategori - men man skal lave sit eget indhold...

Hej

Det skal du glemme alt om, du er slet ikke velkommen med et wordpress.com subdomæne domæne :-). Følgende som har skrevet dette indlæg, ville vinde sagen i klagenævnet - dog syntes jeg mere han kan efterhånden påpege at i har kopiret fra hans hjemmeside da i kører på et subdomæne hos wordpress.com - og han har mere rettigheder da han kører på et DK. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:

Hej Therese E. Olsen

Jeg er en af pigerne bag Shopping4kids.dk :-) som også skrevet til dig på mail, så er det ikke udelukkende dit domæne det handler om, men f.eks. dit babyshoe indlæg fra idag er praktisk talt direkte kopieret fra os, og det var det som fik os til at reagerer for så er det ikke længere okay og specielt ikke med et domæne der ligger så tæt op af vores...

Der er plads til masser af blogs i vores/din kategori - men man skal lave sit eget indhold... 

Det er nu 2 forskellige sager.Den ene m.h.t. domænet, der står I som andre antyder ganske svagt, så det ville være spild af tid og penge at forfølge den del.

Jeg kan ikke finde jeres indlæg om babyshoe så man kan sammenligne, Men hvis det er teksten fra forsiden du hentyder til, så er det en rimelig gængs måde at skrive tingene på.

Men man skal naturligvis ikke acceptere at andre kopierer tekster fra ens side, men med den type indhold omkring oplysninger om udsalg og hvad der sælges på udslaget, der kan det være en udfordring at dokumentere at en anden ikke kunne komme på samme idé.

Var det derimod din tekst: ....For xxxx et halvt års tid siden var tøj fra Danefæ ikke det xxx stod højest på ønskelisten xxxxxxxxx, de få ting vi havde blev xxxx rigtigt brugt. Men nu ser jeg helt anderledes på det, kvaliteten er jo bare top lxxxxx og nogle fede farver i en dejlig harmoni

xxxx indsat ved vilje....så ville det straks være en anden sag.

Men god vind til jer begge i markedet...og der fødes altid børn, så mon ikke der er plads til jer begge - med eller uden inspiration? Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:
Det skal du glemme alt om, du er slet ikke velkommen med et wordpress.com subdomæne domæne :-).

Lol den overså jeg, men det må være en redirect, for man havner der ved indtastning af .dk adressen - godt set Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Therese E. Olsen:
Der er flere sider på nettet, der opdaterer deres brugere med tilbud til børn og det kan man simpelthen ikke tage patent på.

Korrekt, det er mere når det handler om artiklers indhold.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Vores domæne www.shopping4kids.dk peger på vores wordpress blog indlægget er udgivet hos os den 15. august... 

At du ikke mener jeg er velkommen må være dit problem!

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Korrekt, det er mere når det handler om artiklers indhold.

Jeg er helt enig... Har også modtaget en mail hvori der står at indlægget var på deres side i sidste uge.... Øhm... Hvordan skal jeg så kunne vide hvad der stod?

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Her ser du indlægget og de sidste linier er jo mere eller mindre kopieret bortset fra at du bruger links!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

tomrum:

Hej igen

Vores domæne www.shopping4kids.dk peger på vores wordpress blog indlægget er udgivet hos os den 15. august... 

At du ikke mener jeg er velkommen må være dit problem!

Jeg tror det han mener er, at det ikke er en sag som Klagenævnet overhovedet vil bruge tid på, da det ikke ligger et sted (læs TLD) som de har noget med at gøre.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)