Vi vil gerne gøre lidt ved den private del af vores webshop og vil derfor gerne tilføje mulighed for betaling med dankort og visa.
Jeg så for nogle måneder siden et indlæg herinde hvor man nævnte en gratis løsning der giver mulighed for at benytte en lang række betalingskort, den enste udgift var pr transaktion. Men nu kan jeg ikke huske eller finde indlægget igen. Nogen derkender til den løsning?
I min søgen faldt jeg over Freeway som tilbyder noget til betalingsdelen gratis. http://www.computerworld.dk/art/65483/gratis-dankortbetaling-til-netbutikker Dog skal du stadig oprette en indløsningsaftale med PBS. Er der evt nogen der kender udgiften til dette? Jeg har været inde på pbs.dk men kan ikke gennemskue hvad det er jeg har brug for.
Alle råd til en billig/gratis løsning er kærkommen:)
Så vidt jeg ved så er moneybookers også kun en løsning hvor du betaler pr. transaktion...
Du kan også få en indløsning aftale med euroline, de er meget billige i forhold til nets(pbs) og har nogle bedre vilkår, men de kan ikke tage dankort, kun visa delen, men altså de fleste dankort har jo visakort på...
Vi bruger Ewire som vi synes passer fint ind i vores forretning. Deres SMS-løsning hvor man modtager en SMS for at verificere sig falder lige i vores ånd, i det vi sælger SMS-beskeder. :-)
Det kan sagtens betale sig at give det lille beløb til deres mindste "forretnings"-plan. Deres gebyrer er ikke for høje og passer fint.
Jeg vil også stærkt anbefale Ewire, der er en lille oprettelse på 395 mener jeg, men det fede er at man IKKE skal have en indløsning aftale med pbs/nets og så kan man tage imod dankort alligevel ;-)
Grunden til at jeg spørger er at jeg er igang med at oprette mig hos moneybookers. Men har lige kigget lidt på Ewire, og det ser da heller ikke helt dumt ud. Bare dét at firmaet er dansk tiltaler mig
De har umiddelbart de billigste priser, ihvertfald for nyopstartede. Hvis man som mig foretrækker pris pr. transaktion, så kan jeg ikke se nogle billigere.