Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mangler en frisk kontorassistent?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Af personlige egenskaber vil jeg gerne fremhæve

-          Udadvendt og smilende

-          Loyal og pligtopfyldende

-          Selvstændig

-          Kan have flere bolde i luften

Fra mit daværende job har jeg fået en del erhvervserfaring inden for følgende områder.

-          C5

-          Kundeservice (danske norske samt svenske kunder)

-          Lagerstyring

-          Kredit og debet bogholderi

-          Salgsback –up

-          Ordrebehandling

-          Fakturering 

I en alder af 13 år startede jeg som piccoline ved HKSDK Company A/S. Efter at have afsluttet HG2 på Aalborg Handelsskole, startede jeg som kontorassistenelev med speciale i administration samme sted. Jeg var færdig udlært d. 31.08.10. De kunne desværre ikke tilbyde mig en fast stilling. Men jeg kunne forsætte i et vikariat som kontor- og lagerassistent frem til d. 1 marts i år.

Venlig hilsen

Camilla Louise Bach

C.V

Personlige Data

Navn                                                          Camilla Louise Bach

Adresse                                                     Vesterbrogade 12, 3 th. 9400 Nørresundby

Email                                                         Cls01_01@hotmail.com

Kørekort                                                    B

Erhvervserfaring

2010-2011                                               Kontor-og lager assistent, HKSDK Company A/S, Aalborg

2010-2008                                               Kontorassistent elev, HKSDK Company A/S, Aalborg

Med speciale i administration

2006-2005                                               Kontormedarbejder HKSDK Company A/S, Aalborg

2005-2003                                               Piccoline, HKSDK Company A/S, Aalborg

Udannelse

2006-2008                                               HG 2, Aalborg handelsskole, Aalborg

Kurser

2009                                                          Dataløn mondul 1+2, Multi data, Aalborg

2011                                                          Debitor og kreditorstyring, Aalborg handelsskole, Aalborg

IT-kompetencer

Officepakken – Højt niveau

Blindskrift- Højt niveau

C5- Højt niveau

Sprog

Dansk – læser, taler og skriver  

Engelsk – læser, taler og skriver

Præference                                            Sandie Maria uddannelse ansvarlig HKSDK Company

Tlf: 36953154, Aalborg

Fritidsinteresser                                 

Mine venner, cafeture, biografture, shoppingsture familien,

samt fitness

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)