|
Af personlige egenskaber vil jeg gerne fremhæve
- Udadvendt og smilende - Loyal og pligtopfyldende - Selvstændig - Kan have flere bolde i luften
Fra mit daværende job har jeg fået en del erhvervserfaring inden for følgende områder.
- C5 - Kundeservice (danske norske samt svenske kunder) - Lagerstyring - Kredit og debet bogholderi - Salgsback –up - Ordrebehandling - Fakturering
I en alder af 13 år startede jeg som piccoline ved HKSDK Company A/S. Efter at have afsluttet HG2 på Aalborg Handelsskole, startede jeg som kontorassistenelev med speciale i administration samme sted. Jeg var færdig udlært d. 31.08.10. De kunne desværre ikke tilbyde mig en fast stilling. Men jeg kunne forsætte i et vikariat som kontor- og lagerassistent frem til d. 1 marts i år.
Venlig hilsen
Camilla Louise Bach
C.V
Personlige Data Navn Camilla Louise Bach Adresse Vesterbrogade 12, 3 th. 9400 Nørresundby Email Cls01_01@hotmail.com Kørekort B
Erhvervserfaring 2010-2011 Kontor-og lager assistent, HKSDK Company A/S, Aalborg 2010-2008 Kontorassistent elev, HKSDK Company A/S, Aalborg Med speciale i administration 2006-2005 Kontormedarbejder HKSDK Company A/S, Aalborg 2005-2003 Piccoline, HKSDK Company A/S, Aalborg
Udannelse 2006-2008 HG 2, Aalborg handelsskole, Aalborg
Kurser 2009 Dataløn mondul 1+2, Multi data, Aalborg 2011 Debitor og kreditorstyring, Aalborg handelsskole, Aalborg
IT-kompetencer Officepakken – Højt niveau Blindskrift- Højt niveau C5- Højt niveau Sprog Dansk – læser, taler og skriver Engelsk – læser, taler og skriver
Præference Sandie Maria uddannelse ansvarlig HKSDK Company Tlf: 36953154, Aalborg
Fritidsinteresser Mine venner, cafeture, biografture, shoppingsture familien, samt fitness |
Hvem mangler en frisk kontorassistent?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem