Hej, Aminoer Jeg har netop taget hul på mit 2. år på HHX-uddannelsen, og er derfor lige blevet introdukseret for faget Innovation, som jeg resten af året skal arbejde med på C-niveau. I faget skal vi primært arbejde i en gruppe bestående af fire medlemmer, som skal starte vores egen virksomhed og "opfinde" vores eget, produkt, som vi herefter skal forsøge at få fremstillet og solgt. Jeg har derfor de sidste par dage tænkt meget over innovative idéer, som er mulige at føre ud i verden for skoleelever, og har da også en enkelt i hovedet, men vil gerne lige høre, om I evt. har nogle inspirerende idéer (evt. jeres egne, hvis I har arbejdet med faget)? :-) Mvh Søren |
jeg giver dig en ide jeg kom på her for noget tid siden.
og den ide jeg fik kan potentielt set dæmme op for alt kredit kort svindel. I Asien og Afrika har man noget der kaldes pre-paid credit cards. så derfor fik jeg en ide til et pre paid credit card (før betalt kredit kort) som kun fungerer på nettet, og fungerer på følgende måde.
1. man opretter sig som bruger på (e-kreditkort.dk?) hjemmesiden.
2. man overfører et beløb fra sin bank konto til firmaet bag.
3. man får en sms besked med sin nummer.
4. man går ind på den webshop hvor man har set det produktet man vil købe, og bruger sit nummer som normalt kreditkort.
5. Fordi så undgår vi flere kreditkort svindlere.