Vi søger forhandlere af vores produktportefølje som i øjeblikket består af mode herre lædersko, bælter og slips. Se mere på www.sellement.com
Vi sælger direkte til forbrugerne og kan derfor sælge vores varer til under halvpris af hvad disse koster i butikkerne.
Vi stiller sortiment og salgsdisplay til rådighed, der kræves ingen investering.
Den ideelle forhandler er en person som har et stort netværk, evt en stor kontakt flade til virksomheder. Har du en butik hvor du mener du kan sælge vores varer er du selvfølgelig og meget velkommen til at kontakte os.
Vi forventer ikke at du arbejder fuldtid, men typisk en dag eller to om ugen. Har du mere tid i nogle perioder er det fint med os, ligeledes er det i orden at ligge stille i perioder fordi du har travl med din egen virksomhed. Kan du afsætte én dag om ugen kan du forvente en ektra indtægt på mellem 8-15.000 kr om måneden ex moms.
JP - John Player, er vores varemærke, skoene er produceret i Kina. Alle sko er produceret i læder, med fuldt skind innerfoer og gummisål. Skoene er af god kvalitet, omend MEGET god kvalitet til prisen.
Vi har været igang omkring 3 år og har nu besluttet os at vi skal have blæst godt og grundig gang i butikken. Derfor sørger vi sælgere over hele landet.
Jeg håber det var svar på dit spørgsmål - ellers er du velkommen til at ringe til mig på 60801880, dette gælder selvfølgelig alle andre som har kommentarer eller spørgsmål.
Jeg skal selvfølgelig beklage at vi ikke har fået det rettet på vores hjemmeside. Det skulle være rettet nu, hvis du finder det flere steder vil jeg meget gerne høre fra dig!
Vi har før kørt med en engangsinvestering på ca. 3000 kr alt afhængig af hvad forhandleren har bestilt, men vi er af den opfattelse at dette har afholdt mange forhandlere fra at prøve vores produkter. Derfor har vi valgt at stille sortimentet til rådighed uden beregning således forhandlere IKKE har noget at tabe ved at prøve. Og vi forventer faktisk en hel del af dette da vi har flere forhandlere i øjeblikket som tjener gode penge på at sælge produkterne.
Vores annonce har desværre ikke tiltrukket nok forhandlere, til at vi kan få volumen nok på vores salg. Vi er derfor desværre nødt til at droppe vores projekt i denne omgang.
Tak for jeres forståelse og beklager hvis vi har skuffet nogen af jer.