Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords, resultater og McAfee Site Advisor

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg plejer naturligvis - ligesom mange andre - jævnligt at tjekke, hvordan jeg ligger på Google. Nu bruger jeg McAfee som virus beskyttelse og ser pludseligt en dag, at der kommer et gult udråbstegn op ved mine links på Google. Det er så McAfee Siteadvisor, som på en eller anden måde har registreret at der udsendes en mail fra mit site om måneden, og advarer derfor om at man skal være forsigtig !!!! Jeg sender kun nyhedsbreve ud til folk, der har tilmeldt sig - og de kan naturligvis framelde sig, som de har lyst. Hvem pokker har så lavet en sådan advarsel? Og mere vigtigt... hvordan kommer jeg af med den? Jeg prøvede at tilmelde mig McAfee''s siteadvisor, men så skulle man ind og lægge noget ind på domænet og det ved jeg ikke lige hvordan jeg gør (DanDomain). Er der nogen af jer andre, der har været ude for noget lignende og hvad har I gjort ved det? Jeg vil jo ikke have at andre McAfee brugere fravælger mine dyre AdWords annoncer pga et dumt gult udråbstegn, som ikke har noget på sig.

Mange hilsener

Camilla

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)