Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på rejse portal med mere end 235.000 hoteller i 225 lande!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Det er en flot hjemmeside og prof sat op.

Jeg var ikke klar over heller, som Rune oplyser, at der var så mange hotel-hjemmesider. Jeg bruger altid tripadvisor, hvis jeg søger sladder (oplysninger) om et hotel eller by. Jeg er enig med Rune i det med det mørke.

På forsiden lige ved City of the Month: Paris er der en stavefejl, du bør rette "... and Louvre its not hard to see why ..." - its skal være it's.

Jeg vil anbefale dig at prøve at gøre noget ud af reviews, fordi reviews trækker læsere til. Jeg kunne forestille mig en månedens vinder af et eller andet, fx månedens bedste review. Præmien kan være en voucher til et hotel eller restaurant eller noget tredie.

På forsiden står der et stykke nede i venstre side: "To begin, please select a destination from the list below." Jeg ville forvente en eller anden form for drop down menu. Det virker ikke som meget af en liste, når der kun er to destinationer nedenfor (Millenium Hilton og The Bund Hotel - jeg tror i øvrigt at Millennium bør staves med to n'er). Længere nede er der en sektion med byer, men den er vandret, hvor hotellerne er lodret, så de to sektioner hænger ikke rigtig sammen.

På siden City Guides - The Americas er der et stykke nede en annonce for Lia, Peru - men der vises et foto af Machu Picchu! Det er rimeligt misvisende, eftersom der immervæk er en god bid vej fra Lima til Machu Picchu - tæt på 500 km!

Tak for din feedback.

Jeg vil straks gå igang, så vi kan slippe for alle stavefejlene og ikke mindst de forkerte billeder.

Jeg siger tak for hjælpen :)

mvh. Martin

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 19:34

Hvor ville det være bedst og promovere for siden?

Tænker lidt på adwords, men er de bedre i forhold til facebook?

Hvad med et affiliate site? som fx Partner-ads eller euroads?

mvh. Martin

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 20:37

Martin Thomassen:

mvh. Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:45

Hej Martin.

Du spørger, om vi hellere ville søge på Expedia eller Hotels.com, men er din side ikke netop tilknyttet en af disse siders database - som affiliate? Så kommer det vel ud på ét? Eller hvor henter du ellers dine pristilbud fra?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 20:48

Thomas Thomsen - TT Tekstforfatter:

Hej Martin.

Du spørger, om vi hellere ville søge på Expedia eller Hotels.com, men er din side ikke netop tilknyttet en af disse siders database - som affiliate? Så kommer det vel ud på ét? Eller hvor henter du ellers dine pristilbud fra?

Dbh

Thomas

Hej Thomas.

Jo, min side er affiliate hos fx Expedia.

Men det jeg mener er, vil du skrive hotel-hunt.com i din browser eller, vil du skrive expedia?

mvh. Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:55

Martin Thomassen:

Hej Martin.

Dbh

Thomas

Hej Thomas.

Men det jeg mener er, vil du skrive hotel-hunt.com i din browser eller, vil du skrive expedia?

mvh. Martin

Jeg er sikker på, at der er mange, der vil vælge Expedia, fordi de - som en anden også nævner - er så synlige, som de er. Men nu er jeg selv af den indstilling, at det ikke skal afholde en fra at tage kampen op. Jeg befinder mig selv på et tidligt stadie i forbindelse med udvikling af et rejsesite (dog omhandler det udelukkende ét specielt land), og vi har også valgt Expedia.

PS! Nu er vi jo - i en meget lille grad - konkurrenter, men må jeg spørge, hvordan du ellers vil køre sitet? Er du affiliate hos flere andre udbydere på samme tid, og hvordan fungerer det?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 21:01

Martin Thomassen:

Hej Martin.

Dbh

Thomas

Privat besked sendt til dig thomas :)

mvh. Martin

Hej Thomas.

mvh. Martin

Jeg er sikker på, at der er mange, der vil vælge Expedia, fordi de - som en anden også nævner - er så synlige, som de er. Men nu er jeg selv af den indstilling, at det ikke skal afholde en fra at tage kampen op. Jeg befinder mig selv på et tidligt stadie i forbindelse med udvikling af et rejsesite (dog omhandler det udelukkende ét specielt land), og vi har også valgt Expedia.

PS! Nu er vi jo - i en meget lille grad - konkurrenter, men må jeg spørge, hvordan du ellers vil køre sitet? Er du affiliate hos flere andre udbydere på samme tid, og hvordan fungerer det?

Dbh

Thomas

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 21:15

Martin Thomassen:

Martin Thomassen:

mvh. Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:34

Mindre forside banner selv med 13 skærm kan jeg ikke se søge funktion uden at skulle køre ned ad siden , du vil mindste en del der da man ikke ser hvad siden omhandler hurtigt , sæt derfor fokus på elementer som søge funktioner på hoteller , den er meget lille i venstre side frem med de ting

Når frem kommer højere ser man hurtigere hvad siden omhandler .

i stedet for en city for hver måneden  lave hele verden man kan klikke på , det skal jo ikke kun være paris , men hele verden i har fokus  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 21:40

Mikael christiansen:

Mindre forside banner selv med 13 skærm kan jeg ikke se søge funktion uden at skulle køre ned ad siden , du vil mindste en del der da man ikke ser hvad siden omhandler hurtigt , sæt derfor fokus på elementer som søge funktioner på hoteller , den er meget lille i venstre side frem med de ting

Når frem kommer højere ser man hurtigere hvad siden omhandler .

i stedet for en city for hver måneden  lave hele verden man kan klikke på , det skal jo ikke kun være paris , men hele verden i har fokus  

Tak for din feedback :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)