|
|
Hvor lang tid bruger du på Amino?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
![]() |
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
Kan du ikke multi-taske... altså surfe på Amino MENS du har kunder i røret ;-) Iøvrigt må Thorborg da være godt tilfreds med den store skare af folk der åbenbart helt har helliget sig Amino (hvis ellers ikke det er gas )MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Man kan da sagtens side og kigge lidt mens man snakker med kunder ![]() Jeg har dog erfaret at det godt kan være lidt svært at skrive indlæg samtidig med man snakker tlf... /Peder |
![]() |
|
Jeg bruger helt sikkert alt for lang tid herinde - ingen tvivl om det. Nu er jeg jo helt ny "aminoer" og samtidig historieuddannet, så jeg er jo godt i gang med at l¿se hele arkivet igennem...... Når jeg nu får scannet mig igennem alle de gamle diskussioner som jeg synes har en eller anden interesse for mig, så vil jeg forhåbentlig komme ned på et mere acceptabelt niveau. Og det er vel max 30min. hvis ikke der er noget der skal kommenteres. |
Esben Kalhøj, Letland
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem

)