Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid bruger du på Amino?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
En bruger-undersøgelse...

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:49
Sad lidt og studsede over den sidste valgmulighed... den var fristende ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:44
Jeg bruger vist mere end 2 timer om dagen, da jeg godt må surfe på min arbejdsplads, når jeg ikke har kunder i røret...

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:08
Dato: 03-04-2007 14:43:38 Forfatter: Tina Finnerup Jeg bruger vist mere end 2 timer om dagen, da jeg godt må surfe på min arbejdsplads, når jeg ikke har kunder i røret...

Kan du ikke multi-taske... altså surfe på Amino MENS du har kunder i røret ;-)
Iøvrigt må Thorborg da være godt tilfreds med den store skare af folk der åbenbart helt har helliget sig Amino (hvis ellers ikke det er gas)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:14
Jeg tror i grunden også at jeg bruger mere end de 2 timer jeg ellers noterede.
Man kan da sagtens side og kigge lidt mens man snakker med kunder
Jeg har dog erfaret at det godt kan være lidt svært at skrive indlæg samtidig med man snakker tlf...

/Peder

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:15
Bruger ikke så lang tid herinde, men har da overvejet at vi kunne få en amino rubrik på timeseddlen, hvem der så lige skal betale den ved jeg ikke, men måske Martin har lyst, jeg er billig i timen
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:42
Jeg bruger helt sikkert alt for lang tid herinde - ingen tvivl om det. Nu er jeg jo helt ny "aminoer" og samtidig historieuddannet, så jeg er jo godt i gang med at l¿se hele arkivet igennem......

Når jeg nu får scannet mig igennem alle de gamle diskussioner som jeg synes har en eller anden interesse for mig, så vil jeg forhåbentlig komme ned på et mere acceptabelt niveau. Og det er vel max 30min. hvis ikke der er noget der skal kommenteres.

Esben Kalhøj, Letland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)