Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Juridisk bistand til udarbejdelse af mail på engelsk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for juridisk bistand til at udarbejde en mail, der skal sendes til en mindre leverandør i udlandet. Hidtil har vi været i "skænderifasen" men nu er der behov for at sende noget, med lidt mere pondus bag.

Det skal være en officel jurist  (hedder det sådan? :-)  )

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12872
Skrevet kl. 12:31

Så skal du jo have fat i et advokat firma, men du skal gøre dig klart at det kan blive en halvdyr fornøjelse.

Vælger du at bruge en advokat, vil jeg anbefale at du bruger en fra det pågældende land.  Hvad land er der tale om?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:56

Ohm Holding:

Jeg har brug for juridisk bistand til at udarbejde en mail, der skal sendes til en mindre leverandør i udlandet. Hidtil har vi været i "skænderifasen" men nu er der behov for at sende noget, med lidt mere pondus bag.

Ravn:

Så skal du jo have fat i et advokat firma, men du skal gøre dig klart at det kan blive en halvdyr fornøjelse.

Jeg er enig i det, som Ravn skriver ovenfor. Mere konkret så vil jeg tilføje, at når det drejer sig om en mindre leverandør, så er det oftest en rigtig dårlig forretning at skændes gennem hver sin advokat. Så hvis du ikke kan finde en mindelig løsning, så prøv at finde en anden leverandør.

Ravn:

Vælger du at bruge en advokat, vil jeg anbefale at du bruger en fra det pågældende land.  Hvad land er der tale om?

Det er jeg ikke enig i. Jeg har hjulpet en del danske klienter i tvister med en udenlandsk modpart, ligesom jeg har haft danske klienter, der har fået breve fra udenlandske advokater. Det er ret almindeligt. Så start med at gå til en dansk advokat for at høre, om han kan hjælpe dig. Om ikke andet, så er mange danske advokater medlem af et internationalt advokatnetværk, så den danske advokat kan hjælpe dig med at finde en lokal advokat advokat.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)