|
Netop! Det var en check, som jeg skulle betale til en englænder, men den blev væk, da den var sat ind i den engelske bank (!). Englænderen havde sat checken i banken og fået en kvittering for indsættelsen, men ikke desto mindre fik han en uge senere et brev fra den engelske bank, hvor man trak beløbet ud af kontoen, fordi check'en var blevet væk. Det udviklede sig til en farce! Hverken den danske bank eller den engelske bank var til at hugge eller stikke i, for ingen ville vedkende sig en fejl. Først da jeg truede den danske bank med at gå til banktilsynet, hjalp det. Og checken blev på magisk vis "fundet"... ;-) |
Mia:Netop! Det var en check, som jeg skulle betale til en englænder, men den blev væk, da den var sat ind i den engelske bank (!).
Englænderen havde sat checken i banken og fået en kvittering for indsættelsen, men ikke desto mindre fik han en uge senere et brev fra den engelske bank, hvor man trak beløbet ud af kontoen, fordi check'en var blevet væk.
Det udviklede sig til en farce! Hverken den danske bank eller den engelske bank var til at hugge eller stikke i, for ingen ville vedkende sig en fejl. Først da jeg truede den danske bank med at gå til banktilsynet, hjalp det. Og checken blev på magisk vis "fundet"... ;-)
Det har da intet med dækningen på checken at gøre, men noget med en check der er forsvundet i systemet...
Bliv gratis medlem