|
Hej. Har lidt problemer med at få lagt et animeret banner ind på min hjemmeside... blev kontaktet fordi det viste et rødt kryds, men på min pc så det fint ud... hvad sker der mon? Kan du se et animeret banner i min underskrift? |
Kan du se mit banner?
|
|
|
Jeg kan ikke se den - kan det mon være, fordi stien er for lang? Når jeg klikker under egenskaber, vises gif-endelsen nemlig ikke, før jeg har bevæget musen lidt op og ned - så ses fil-endelsen pludselig. Kirsten |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
|
Du må lige have det uploadet på nettet.... MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Åhh det er jo netop det jeg har problemer med... så er det jo derfor. Har en hjemmeside på bricksite som ikke vil lade mig uploade min animationshop ani... (banneret) og derfor kopierede jeg det ind. Det kunne jeg så ikke fandt jeg ud af da det så kun var mig selv der kunne se det. Altså aner jeg ikke hvor jeg kan lægge det ud online for at kunne henvise til det! Må se på det. Takker |
|
Du har da en website... sue.dk, ikke? Du kan vel bare kaste banneret på dit webhotel (!) ... MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Bliv gratis medlem