Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du se mit banner?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Har lidt problemer med at få lagt et animeret banner ind på min hjemmeside... blev kontaktet fordi det viste et rødt kryds, men på min pc så det fint ud... hvad sker der mon?

Kan du se et animeret banner i min underskrift?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:57
Nej, det kan vi ikke :) du linker til et banner der ligger lokalt på din computer, og ikke et der er tilgængeligt for os andre.
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:59
Jeg kan ikke se den - kan det mon være, fordi stien er for lang? Når jeg klikker under egenskaber, vises gif-endelsen nemlig ikke, før jeg har bevæget musen lidt op og ned - så ses fil-endelsen pludselig.

Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 16:01
argh,...

tak for hjælpen.

Hvad dælen gør jeg nu!!!

Hmmm....

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:02
Det nemmeste er at du ligger billedet op på et webhotel (at dømme ud fra din signatur må du have et :)), og linker til billedet der. F.eks. http://www.sue.dk/banner.gif
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:06
Dit banner er ikke lagt ud på nettet... grunden til du kan se banneret - og ikke os andre - skyldes at du linker til din egen dokumentmappe på din computer... og ja, den kan vi af gode grunde jo ikke hente banneret fra....!

Du må lige have det uploadet på nettet....

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 16:07
Åhh det er jo netop det jeg har problemer med... så er det jo derfor. Har en hjemmeside på bricksite som ikke vil lade mig uploade min animationshop ani... (banneret) og derfor kopierede jeg det ind. Det kunne jeg så ikke fandt jeg ud af da det så kun var mig selv der kunne se det. Altså aner jeg ikke hvor jeg kan lægge det ud online for at kunne henvise til det!

Må se på det.

Takker

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 16:09
Men ser man så de små henvisninger i tekst?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:17
Dine tekstlink virker helt fint ja, det er kun billedet der er problemer med.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:19
Du har da en website... sue.dk, ikke? Du kan vel bare kaste banneret på dit webhotel (!) ...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)