Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få udviklet din idé/site gratis!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en idé til et site eller lign på nettet - men kan du ikke udvikle den?

Er du ikke villig til at ofre tusindvis af kroner på noget som du ikke ved om er potentielt – eller overhovedet muligt inden for dit budgets grænser?

Så kontakt mig!

Jeg kan ikke tilbyde dig nogen form for kapital til hjælp – men til gengæld kan jeg udvikle hele din ide uden det behøver at koste én eneste krone!

Jeg kræver ikke nødvendigvis nogen form for start betaling, men tager derimod en del af kagen hvis/når det færdige projekt bliver en succes. Jeg udvikler også gerne dit koncept / idé for dig mod betaling, og du så får det færdige site og ejer dette 100% uden jeg værende en del af det.

Det jeg gør og kan er..

- Programmere siden.
- Lave alt grafisk design.
- Være en del af alle SEO relaterede ting.
- Hosting på optimeret VPS server.
- Udvikle idéen og konceptet.

Det du skal er..

- Have en unik idé, eller en idé som andre har lavet, men blot er alt for dårlig lavet af dem.
- Fortælle mig netop hvorfor du tror at denne idé er speciel i forhold til andre, og hvordan du vil markedsføre den samt hvor pengene skal tjenes.
- Have fremtidige visioner om hvad man på senere tidspunkt kan gøre for at udvikle siden.
- Give dig selv 100% til projektet og idéen.

Har du en sådan idé? Send mig da en besked om overstående, og jeg vil besvare tilbage asap.

Bemærk at jeg forbeholder mig retten til at afvise alle typer af projekter, såfremt jeg ikke finder dem potentielle nok, eller de er langt for avancerede, kontra idéen eller andet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)