Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav en App til iPhone?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude! 

Jeg har en ide om at lave en speciel app til iPhone. Mine første overvejelser er. Idéen er ikke set før, men jeg kan desværre ikke selv designe/programmere den. Det eneste jeg har lige umiddelbart er idéen.

Jeg tænkte også lige på, hvad der er af regler fra apple med at lægge et app ind, og hvordan man lægger sådan en app ind/sætter til salg derinde.


(kun idé fase lige nu)

er der nogle der kan hjælpe :-) ?  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har udviklet iPhone apps i flere år nu, ydermere har jeg forholdsvis stor reglementforstand på apples - til tider - anderledes regler. 

Hvis du har lyst til, at tale lidt videre om din idé, og hvordan den skal gøre dig rig, kan jeg træffes foretrækkeligt på skype, grk2sup

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Og ja, gerne :-)!   

Fra Stensved
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Fra  FABUlogic Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har arbejdet professionelt med iOS (og til dels også Android) udvikling fuld tid i et par år nu - har lavet apps for bla. Wayfinder/Vodafone, Gladsaxe Bibliotekerne, LG, DIBS, så jeg er rimeligt velbevandret i regler og procedurer omkring udgivelse af apps.

Du er velkommen til at skrive, hvis du har brug for sparring omkring din idé og hvordan den passer ind i Apple's lidt specielle univers.

mvh.

/Sune Riedel

slr@fabulogic.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skriver til mig på info@enovasion.dk så finder vi ud af udvikling af din idé samt en god forretningsmodel.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå ind på Appel's side og læs betingelserne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)