Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lader jeg mine kunder betale Tax Free?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:
Man kommer ingen vegne med at optage et opkald til SKAT, da de ikke lovmæssigt er bundet op på at skulle give dig et korrekt svar ved et opkald.

Nu er SKAT, jo ikke fyldt med monster-ansatte, så selvfølgelig vil de tage hensyn til det. Du kommer altid rigtig langt, ved at kunne dokumentere, den information du har fået. Vi er jo ikke ude i en million gevinst til indehaveren vel? Wink

Uanset hvad .... det fungerer i praksis hos mig og giver mig ekstra kunder, hvilket jeg - og SKAT - kun kan være glade for :-)

Men hvad gør i andre med fysisk butik? 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 12:36

Faldt lige over denne rigtig gode pjece om turistmoms, som også er god at printe ud og have liggende til kunden:

http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=90038&vId=201189

... mht enhedsdokument gælder det vist ikke udførselsmoms da det udelukkende foregår elektronisk hos SKAT. Papirudgaven mener jeg derfor ikke længere kan bruges til udførsel.

/Miriam

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:24

Tak for alle dine (jeres) svar. Umiddelbart synes jeg jo det lyder lidt administrativt besværligt... Kan pludselig godt forstå, at firmaer tilbyder services omkring dette fænomen. Men spøjst nok står der meget lidt om priser på deres sider. Nogen der ved, hvad det reelt set koster at slippe for alt det besvær og få dem til at tage sig af det?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)