Hej Inmedia, |
Så jeg vil bare advarer jer andre om at handle med ham.... Det er vildt frustrerende at have lavet og leveret et stykke arbejde og så bagefter blive taget ved næsen.

Hej Inmedia, |
Så jeg vil bare advarer jer andre om at handle med ham.... Det er vildt frustrerende at have lavet og leveret et stykke arbejde og så bagefter blive taget ved næsen. ![]() |
Medmindre du er 100% sikker i din sag og at der ikke er tvister i forbindelse med den opgave du har leveret, ville jeg være endog særdeles påpasselig med på den måde at hænge enkeltpersoner og virksomheder ud på et offentligt forum. Dels fordi det kan have uoverskuelige konsekvenser for din kunde, men sandelig også for det kan have store konsekvenser for dig. Personligt ville jeg aldrig vælge en leverandør, der offentligt har hængt (tidligere) kunder ud, uanset årsagen. Hvad skal der til for at du hænger mig ud næste gang? Uoverensstemmelser om den indgåede aftale, prisen, betalingen eller det leverede arbejde? Hvornår må kunden så hænge dig ud offentligt? Du er ude på særdeles gyngende grund her og skal træde meget varsomt, uanset om det er dig der har ret eller ej. Jeg forstår godt frustrationen hvis du har penge til gode, men du kunne for eksempel have nået din kunde med et anbefalet brev eller via en advokat. Det havde nok også været en lidt mere professionel fremgangsmåde. |