Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Microsoft 2007 - hvem kan tilbyde til Microsoft Office pro. 2007 til 8 computere på vores kontor?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Inmedia,

Nu er du da lidt hård ved ham Sebastian. Jeg har fået hjælp af en del herinde på amino og har også betalt prompte. Men en hvis person herinde, har i over 5 måneder lovet mig at sætte nogle adsense koder op på 3 sider for 5000 kr. Han fik alle sine penge kontant, tilbage i november/december. Har ikke set det mindste af adsense siderne. Er mega skuffet, da personen er kendt på amino og selvom jeg op til flere gange har bedt ham om at lave siderne færdige, eller sende mig pengene tilbage. Til forskel for Sebastian, så svarer han dog - men bliver dog aldrig færdig! Men Inmedia, jeg bryder mig ikke om at hænge folk ud offentligt, man kan jo aldrig vide hvad der sker med folk rent personlig osv, hvorfor jeg heller ikke hænger adsense-5måneder-personen ud, ihvertfald ikke endu!

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 23:19
Ja, det lyder måske hårdt.... Men jeg må indrømme at jeg også er ret "pissed".... Manden skylder mig jo et større beløb for et stykke arbejde jeg har udført for ham.

Så jeg vil bare advarer jer andre om at handle med ham.... Det er vildt frustrerende at have lavet og leveret et stykke arbejde og så bagefter blive taget ved næsen.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:33
Hej Mikkel,

Medmindre du er 100% sikker i din sag og at der ikke er tvister i forbindelse med den opgave du har leveret, ville jeg være endog særdeles påpasselig med på den måde at hænge enkeltpersoner og virksomheder ud på et offentligt forum. Dels fordi det kan have uoverskuelige konsekvenser for din kunde, men sandelig også  for det kan have store konsekvenser for dig.

Personligt ville jeg aldrig vælge en leverandør, der offentligt har hængt (tidligere) kunder ud, uanset årsagen. Hvad skal der til for at du hænger mig ud næste gang? Uoverensstemmelser om den indgåede aftale, prisen, betalingen eller det leverede arbejde? Hvornår må kunden så hænge dig ud offentligt? Du er ude på særdeles gyngende grund her og skal træde meget varsomt, uanset om det er dig der har ret eller ej.

Jeg forstår godt frustrationen hvis du har penge til gode, men du kunne for eksempel have nået din kunde med et anbefalet brev eller via en advokat. Det havde nok også været en lidt mere professionel fremgangsmåde.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)