Kære aminoer I løbet af denne måned vil jeg lancere: PunktA.dk – Iværksætter forum med den personlige vinkel. Konceptet på siden er at iværksættere som jeg selv har muligheden for at skrive vores iværksætter historier, fortælle om vores idéer eller præsentere vores virksomhed. Alt sammen med den personlige vinkel og erfaring som hovedfokus. På siden kan alle iværksættere få lov at dele tanker og erfaringer med andre der selv er iværksættere eller måske gerne vil være det! Fordelen for dig som iværksætter: PunktA.dk giver dig som iværksætter mulighed for at fortælle omverdenen hvem DU er og hvordan DU har fået succes (Eller nederlag for den sags skyld. Det handler om at dele erfaringer og oplevelser!) Du får altså muligheden for at skrive den tekst du vil, indsætte de billeder du mener passer, samt indsætte links til din egen side osv. Alt sammen noget der er med til at skabe stører opmærksomhed omkring netop DIG og dit iværksætterliv! Der vil på sigt være SEO fordele du ikke må lade gå til spilde. Så vil du være med fra starten så har du chancen nu! For at siden ikke er helt tom når PunktA.dk lanceres er jeg interesseret i at få nogle spændende personlige indlæg med en præsentation af dig og din virksomhed/projekt/idé. Lyder det spændende? Så send mig en mail eller PM, så får du yderligere information og detaljer. Det er altså en unik mulighed for at være med HELT fra starten! Jeg forventer at et indlæg vil lægge på min. 2-300 ord og max 2-3 links og meget gerne et billede af dig selv, dit logo eller noget andet passende for dit indlæg. Jeg glæder mig meget til at høre fra jer! I kan se siden og læse mere om konceptet på PunktA.dk De bedste iværksætter hilsner Thomas Holst Frederiksen Ps. Siden mangler stadig de sidste justeringer, så i må meget gerne smide en besked hvis i oplever fejl eller andet på siden! |
Jeg ville lige rette i menuen, så der ikke står Om Punkt4 ;-)