Hej Aminoer Jeg vil gerne starte min egen webshop. jeg har nogle produkter i tankerne, men jeg har hørt at det er muligt at have en webshop uden et lager, men hver gang en kunde bestiller et produkt, så kan man videregive informationen til en leverandør, der så videresender produktet til kunden kan det virkelig være rigtig Og hvis JA, hvordan foregår det ? hvordan får man sådanne aftale på plads med leverandører ? et eksempel kunne være jeg gerne ville sælge tøj på nettet. og et af varemærkerne kunne være levis, hvordan ville det foregå Håber virkelig i kan hjælpe mig tusind tak på forhånd hilsen Victor |
Hej!
Det du snakker om hedder Drop shipping - dvs. at når folk bestiller hos dig, videregiver du informationerne. Som du så flot selv siger.
Dog tror jeg ikke du skal regne med at lige præcis lige Levi's vil være med til dette. - Måske du skulle finde en billig distributør og henvende dig til ham, så kunne man måske lave en aftale der.
Lige præcis tøj på nettet er en hård branche med mange konkurrenter, så gennemtænk det først rigtig godt.
Men Held & Lykke med det..