Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter man sin egen webshop ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg vil gerne starte min egen webshop. jeg har nogle produkter i tankerne, men jeg har hørt at det er muligt at have en webshop uden et lager, men hver gang en kunde bestiller et produkt, så kan man videregive informationen til en leverandør, der så videresender produktet til kunden 

kan det virkelig være rigtig Og hvis JA, hvordan foregår det ? hvordan får man sådanne aftale på plads med leverandører

et eksempel kunne være jeg gerne ville sælge tøj på nettet. og et af varemærkerne kunne være levis, hvordan ville det foregå 

Håber virkelig i kan hjælpe mig 

tusind tak på forhånd 

hilsen Victor 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:13

Hej!

Det du snakker om hedder Drop shipping - dvs. at når folk bestiller hos dig, videregiver du informationerne. Som du så flot selv siger.

Dog tror jeg ikke du skal regne med at lige præcis lige Levi's vil være med til dette. - Måske du skulle finde en billig distributør og henvende dig til ham, så kunne man måske lave en aftale der.

Lige præcis tøj på nettet er en hård branche med mange konkurrenter, så gennemtænk det først rigtig godt. 

Men Held & Lykke med det..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 12:14

Begrebet du omtaler hedder dropshipping - det er der både fordele, men BESTEMT også ulemper i.

Kan ikke svare på hvordan du får aftalerne i hus - du må gribe knoglen, få fat i leverandørerne og høre om mulighederne.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)