Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker billig/gratis markedsføring af webshopen, men hvordan?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer.

Min side er onlinewonderland.dk

På nuværende tidspunkt har jeg oprettet denne facebookside her. Jeg er så småt i gang med seo, og så har jeg visitkort. Mit analystikprogram ser sådan ud for i dag.

Jeg vil blive rigtig glad hvis i kan give mig nogle konkrete råd til hvordan jeg markedsføre mig, så jeg får noget trafik på siden.

Mange hilsner Simon

Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 11:13

Hej Simon

Har du overvejet et nyhedsbrev, hvor man f.eks. får en lille e-bog om noget relevant? Noget der giver værdi for dine besøgende, så de tilmelder sig. Det kunne også være specielle tilbud. Det ville være noget du kunne skrive om på diverse fora.

Alternativt kunne du tilbyde nogle modebloggere en speciel rabat kun til deres læsere, hvis de skrev om dit site og dine tilbud. Det ville give værdi for bloggeren, som får eksklusivt indhold. Læserne får rabat og lærer dit site at kende - og du får flere salg og besøgende :)

Mht. billig markedsføring kan du også besøge min blog, som skriver om guerilla markedsføring: www.guerillamarketing.dk

Håber du kan bruge det til noget. Held og lykke! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:22

vær aktive overalt hav en passion hvor du videre formidler din viden og stop aldrig for der er altid mere viden man kan videre formidle man er jo iværksættere mål er at vinde og når vundet sættes ny mål der gør en til endnu større vinder

bloggen vildt løs og for der simpelthen meget der kan skrives om dette emme 

titler og tags på alle billeder derved findes i google billedet søgning

længere produkt beskrivelser lav dem lange og unikke

lidt ekstra tips her i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:26

Hej Simon :)

Simon:
Jeg vil blive rigtig glad hvis i kan give mig nogle konkrete råd til hvordan jeg markedsføre mig, så jeg får noget trafik på siden.

Jeg har skrevet et blogindlæg på min blog om affiliate marketing.

Indlægget handler om hvordan man får mere trafik, så det burde være noget du kunne bruge.

Ellers så brug google, der er utrolig mange snedige metoder, som folk skriver lystigt om derude :)

hvis du ikke ved det endnu, så har vi 2 folk fra Danmark der er eksperter i SEO, og de har begge skrevet en bog om det, med en gratis light version, det ville være et godt sted at starte!:

SEO-LEX af Thomas Rosenstand

&

SEO 2.0 af Mikkel DeMib

Held og lykke herfra!

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:34

Simon:

Mange hilsner Simon

Hej Simon

Din butik tror jeg egner sig godt til affiliate markedsføring og det kan du bl.a. lave gennem Partner-ads.

Læs mere om annonceringen her:
http://www.partner-ads.com/dk/advertiserintro.htm

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 11:37
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 12:43

I skal have mange tak for alle jeres svar indtil videre.. Det er helt sikkert nogle råd jeg vil arbejde videre med!

Er der andre med gode erfaringer inden for billig/gratis markedsføring, også gerne alternativ form, så høre jeg gerne fra jer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 20:04

Henrik Christiansen:
Mht. billig markedsføring kan du også besøge min blog, som skriver om guerilla markedsføring: www.guerillamarketing.dk

Hej Henrik,

Jeg kunne ikke lade være med at google plusset dig.

Du reklamere med 650 kr. til google adwords, er det en kupon du måske gad at hjælpe mig med at komme i forbindelse med ?

Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 20:14

Hej igen

Det kan du tro. Send mig din mailadresse i en privat besked, så kan jeg lige sende dig en mail :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:40

En rigtig god måde at gøre din webshop mere synlig på Google er at anvende AdWords til at annoncere for dit tøj.

Der er dog mange af din kollegaer der allerede har kastet sig over AdWords, så det er selvfølgelig ikke uden konkurrence. Hvis du sætter dig ordentligt ind i det, så burde der dog stadig være ordre at hente til en ok pris.

Hvis du vælger at forsøge dig med AdWords, så forsøg at skille dig ud fra dine kollegaer. Hvis det er på mærkeniveau, kunne du fx oplyse priser på tøjet direkte i annoncen - når nu dine produkter er så billige. Annonceudvidelse er også lidt overset, men giver dig gode muligheder for at få mere ud af de generiske søgninger -  ved topplaceringer får du simpelthen vist ekstra links under din annonce = større synlighed. Det er gratis at lave annonceudvidelsen, du betaler kun per klik på de ekstra links, lige som ved din almindelige annonce.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)