På nuværende tidspunkt har jeg oprettet denne facebookside her. Jeg er så småt i gang med seo, og så har jeg visitkort. Mit analystikprogram ser sådan ud for i dag.
Jeg vil blive rigtig glad hvis i kan give mig nogle konkrete råd til hvordan jeg markedsføre mig, så jeg får noget trafik på siden.
Har du overvejet et nyhedsbrev, hvor man f.eks. får en lille e-bog om noget relevant? Noget der giver værdi for dine besøgende, så de tilmelder sig. Det kunne også være specielle tilbud. Det ville være noget du kunne skrive om på diverse fora.
Alternativt kunne du tilbyde nogle modebloggere en speciel rabat kun til deres læsere, hvis de skrev om dit site og dine tilbud. Det ville give værdi for bloggeren, som får eksklusivt indhold. Læserne får rabat og lærer dit site at kende - og du får flere salg og besøgende :)
vær aktive overalt hav en passion hvor du videre formidler din viden og stop aldrig for der er altid mere viden man kan videre formidle man er jo iværksættere mål er at vinde og når vundet sættes ny mål der gør en til endnu større vinder
bloggen vildt løs og for der simpelthen meget der kan skrives om dette emme
titler og tags på alle billeder derved findes i google billedet søgning
længere produkt beskrivelser lav dem lange og unikke
Ellers så brug google, der er utrolig mange snedige metoder, som folk skriver lystigt om derude :)
hvis du ikke ved det endnu, så har vi 2 folk fra Danmark der er eksperter i SEO, og de har begge skrevet en bog om det, med en gratis light version, det ville være et godt sted at starte!:
En rigtig god måde at gøre din webshop mere synlig på Google er at anvende AdWords til at annoncere for dit tøj.
Der er dog mange af din kollegaer der allerede har kastet sig over AdWords, så det er selvfølgelig ikke uden konkurrence. Hvis du sætter dig ordentligt ind i det, så burde der dog stadig være ordre at hente til en ok pris.
Hvis du vælger at forsøge dig med AdWords, så forsøg at skille dig ud fra dine kollegaer. Hvis det er på mærkeniveau, kunne du fx oplyse priser på tøjet direkte i annoncen - når nu dine produkter er så billige. Annonceudvidelse er også lidt overset, men giver dig gode muligheder for at få mere ud af de generiske søgninger - ved topplaceringer får du simpelthen vist ekstra links under din annonce = større synlighed. Det er gratis at lave annonceudvidelsen, du betaler kun per klik på de ekstra links, lige som ved din almindelige annonce.