Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb min 10 mus til computer og få dem til 90 kr stk.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Det minder mig om et hostingfirma jeg havde en server hos for nogle år siden. Da der ikke var CVR-nr på fakturaen jeg fik kunne jeg ikke trække momsen fra. Da jeg ringede og bad om at få et CVR-nr på, så var svaret "hvis du vil have det, så kan jeg godt skaffe det".... det skal lige siges at der var moms på fakturaen..

Den var Skat meget interesseret i at høre om ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:57
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:59
Hejsa

Vi har et cvr nr. Det har kørt over bitpaq APS før. men vi venter lige nu på og få vores eget.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:19
Nu er jeg lige nødt til at blande mig igen.
Den mus du skriver er jeres bedste, er det den du skriver har en normal udsalgspris på 200-300 kr?
for de penge kan man få en logitech mus eller lignende med flere dpi, bedre sensor og bedre design?
nu vil jeg helst ikke reklamere for mine egne produkter her i tråden, men det er IKKE et super godt tilbud...
vores normale distributionspris på lignende mus er en del lavere - og dem jeg sælger har altid fået de bedste anmeldelser.

derudover tror jeg også det er en god ide at sætte dig lidt ind i markedet før du begynder at tilbyde distribution af varer...
ellers kan det gå gruelig galt når i begynder at få reklamationssager ind.

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 12:24
Dato: 01-04-2007 08:58:59
Forfatter: Mark Jensen.
Hejsa

Vi har et cvr nr. Det har kørt over bitpaq APS før. men vi venter lige nu på og få vores eget.

Alså du har intet CVR nummer...

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:29
Jeg vil ikke kommentere andet, end at ifølge loven, SKAL der være et CVR nummer på fakturen, HVIS der er moms, ellers er det ulovlig fakturering.

Hvis der er CVR nummer = moms
INGEN cvr = INGEN moms.

Nu har jeg ikke set jeres faktura, det kan jo være den er i orden 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:25
Hvorfor holder i jer ikke bare fra at svare på marks indlæg, det er jo gang på gang han laver et eller andet *censur*

sidste uge var det kopi af billeder og tekst, samt spam, lidt længere tilbage påstod han, at han havde 60 mand ansat(mark er 14 år) osv. osv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:43
Er det lovligt at have et firma når man er under 18?

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:03
Ja - det er helt lovligt. Man skal bare have en værge, som skriver under på at hæfte for en.

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)