Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udførelse af en god ide søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg vil gerne åbne en konsultation, hvor kunderne kan få gratis rådgivning og støtte i deres kamp mod overvægt eller undervægt.

Da jeg ikke lige er velhavende, har jeg brug for nogle der kunne tænke sig at donere: egnede lokaler, kontorinventar, trykning af materialer og lignende.

Jeg stiller så min tid og viden gratis til rådighed. Jeg er sygeplejerske, med rimelig erfaring i vejledning i livsstilsændringer, ernæring og motion.

Har Du/I lyst til at støtte op om projektet?

Så skriv til mig på joan@webhiker.dk  eller ring på 61899899

Venlig hilsen

Joan

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:57

Synes det er et godt projekt. Men det skulle det offentlige ikke betale dette?

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 20:02

Jo det ville være dejligt, hvis det offentlige betalte det. Men nej, det gør de ikke. De giver kun tilskud til læger og diætister, som desværre ikke når langt nok ud i befolkningen. Tiltag som mit skal desværre enten betales af kunden, mig selv eller ved indsamlinger.

MVH  Joan

Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:58

Flot initiativ Joan, men bare lige for at hjælpe evt. interesserede så burde du lige skrive hvor henne i landet du kunne bruge det lokale.

Jeg kan godt se på din profil du er fra helsinge, så går ud fra det er i det område du søger men igen man kan jo kun gætte sig frem hvis du ikke oplyser det i dit opslag (kun ment som venlig konstruktiv kritik)

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 22:56

Hej

Lokalet kan ligge i region hovedstaden, gerne en by større end Helsinge.

Jeg har ikke lagt mig fast på en bestemt by endnu og hvis der kommer tilbud fra flere byer, vil jeg vælge ud fra indbyggertal og tilgængelighed med offentlig transport. Ligeledes overvejer jeg at have konsultation i flere byer og så kun 1-2 dage om ugen i hver by, alt efter hvor stor interessen viser sig at være fra kundernes side.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:00

Du må finde et sted vor du kan tjene penge,  feks salg af kosttilskud..  eller kursus avgifter.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 23:00

Hej, lokalerne skal helst ligge i region hovedstaden, fordi jeg selv bor i nordsjælland. Så evt København, Hillerød, Helsingør...

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 23:03

Så bliver det kommercielt og det er ikke meningen at "kunderne" skal betale. Det skal også være en hjælp til dem der ikke har økonomi til selv at betale for hjælpen.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du ska ikke sidde på kontoret, du ska ud og löbe eller cykle med overvägtige.

Eller på indköb i supermarket, for at vejlede dem vdr ret kost.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 23:17

Ja, det er en del af det, men der er også behov for personlige konsultationer med helbredstest og samtaler. Motion og kost er ikke nok, der er også den psykiske side af sagen at arbejde med.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)