Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udførelse af en god ide søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg vil gerne åbne en konsultation, hvor kunderne kan få gratis rådgivning og støtte i deres kamp mod overvægt eller undervægt.

Da jeg ikke lige er velhavende, har jeg brug for nogle der kunne tænke sig at donere: egnede lokaler, kontorinventar, trykning af materialer og lignende.

Jeg stiller så min tid og viden gratis til rådighed. Jeg er sygeplejerske, med rimelig erfaring i vejledning i livsstilsændringer, ernæring og motion.

Har Du/I lyst til at støtte op om projektet?

Så skriv til mig på joan@webhiker.dk  eller ring på 61899899

Venlig hilsen

Joan

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:57

Synes det er et godt projekt. Men det skulle det offentlige ikke betale dette?

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 20:02

Jo det ville være dejligt, hvis det offentlige betalte det. Men nej, det gør de ikke. De giver kun tilskud til læger og diætister, som desværre ikke når langt nok ud i befolkningen. Tiltag som mit skal desværre enten betales af kunden, mig selv eller ved indsamlinger.

MVH  Joan

Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:58

Flot initiativ Joan, men bare lige for at hjælpe evt. interesserede så burde du lige skrive hvor henne i landet du kunne bruge det lokale.

Jeg kan godt se på din profil du er fra helsinge, så går ud fra det er i det område du søger men igen man kan jo kun gætte sig frem hvis du ikke oplyser det i dit opslag (kun ment som venlig konstruktiv kritik)

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 22:56

Hej

Lokalet kan ligge i region hovedstaden, gerne en by større end Helsinge.