Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - 10% AminoRabat

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Så har jeg åbnet min første webshop, og jeg er ovenud lykkelig.

Jeg sælger e-cigs på siden eCigworld.eu, og jeg vil gerne give 10 % AminoRabat til alle jer dejlige aminoer som har hjulpet mig så meget.

Resten af august får man 10% rabat på alt ved brug af koden:

ami10-aug11-kjl

Til dem som ikke kender e-cigaretter kan jeg sige at det er en smart opfindelse som gør det muligt at få en god, autentisk rygeoplevelse uden alle de skadelige stoffer som findes i normale cigaretter.

Jeg håber I vil tage godt imod det - er der spørgsmål til produktet eller kommentarer til siden er jeg meget spændt på at høre dem Smile

PS: For at få lidt gang i det hele giver jeg hele 25 % rabat til de 2 første aminoer med over 50 indlæg som skriver en PB til mig - til gengæld må man så love at skrive en kort besked her i tråden når man får prøvet varen, og en lidt længere besked på min side med succeshistorier når man har prøvet det et par uger.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer gør lige opmærksom på at jeg stadig har 2 review-sæt med 25% rabat liggende som bare venter på en Amino som vil spare penge Smile

Så grib chancen og din rabatkode nu ved at sende mig en PB Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)