Hej alle Aminoer. Så har jeg åbnet min første webshop, og jeg er ovenud lykkelig. Jeg sælger e-cigs på siden eCigworld.eu, og jeg vil gerne give 10 % AminoRabat til alle jer dejlige aminoer som har hjulpet mig så meget. Resten af august får man 10% rabat på alt ved brug af koden:
Til dem som ikke kender e-cigaretter kan jeg sige at det er en smart opfindelse som gør det muligt at få en god, autentisk rygeoplevelse uden alle de skadelige stoffer som findes i normale cigaretter. Jeg håber I vil tage godt imod det - er der spørgsmål til produktet eller kommentarer til siden er jeg meget spændt på at høre dem PS: For at få lidt gang i det hele giver jeg hele 25 % rabat til de 2 første aminoer med over 50 indlæg som skriver en PB til mig - til gengæld må man så love at skrive en kort besked her i tråden når man får prøvet varen, og en lidt længere besked på min side med succeshistorier når man har prøvet det et par uger. |
Hej Aminoer gør lige opmærksom på at jeg stadig har 2 review-sæt med 25% rabat liggende som bare venter på en Amino som vil spare penge
Så grib chancen og din rabatkode nu ved at sende mig en PB