Hej Amino. Jeg har ikke været aktiv i en længere periode, men har nu fået blod på tanden for at genoptage et projekt jeg var med til at starte for 5 år siden. Jeg har skrevet en A4 side med historien fra dengang til nu. Jeg vil derfor høre om der er en advokat eller en med viden om jura regler der vil bruge lidt tid på at hjælpe en grøn-amino? Her er et lille uddrag som fortæller lidt om sagen: I sommeren 2006 meldte jeg mig til Young Enterprise via min skole. Jeg fandt sammen med 3 klassekammerater og vi lavede et individuelt designable armbånd. ... Det endte dog med at min ven og jeg havde andre forventninger til produktet end de to andre. Min ven og jeg valgte derfor at trække os fra firmaet. X og Y kørte firmaet videre. ... Det gik, som vi så det, kun ned af bakke. X og Y lavede firmaet om til et ApS selskab. ... Det endte dog i tvansopløsning nogle år efter. ... I dag er firmaet opløst og der er ikke noget der indikerer at firmaet/ideen eksisterer. Jeg er derfor meget interesseret i at vide om jeg kan genoptage ideen? Hvis en derude har indsigt i juraen i ovenstående sag og har lyst til at ofre lidt "fritid" på at hjælpe, må du meget gerne kontakte mig herinde, så vil jeg sende en mere uddybende forklaring af sagen. Det skal siges at jeg ikke har mulighed for at betale for denne hjælp, men håber at der er en der vil hjælpe trods det. Mvh Kenneth |
Bump :)