Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis WordPress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du læste rigtigt.

Mit navn er Morten og jeg er færdig uddannet mediegrafiker.

Jeg regner med inde alt for lang tid at starte mit eget firma lige så stille.

Derfor har jeg brug for nogen referencer fra tidligere job.

Hvad kan jeg ?
Jeg har snart været færdig uddannet Mediegrafiker i 1 år.
Jeg har mest arbejdet med tryk opgaver og ellers så har jeg lavet nogen få hjemmesider i joomla.

Her på det sidste er jeg begyndt at lege med WordPress og er blevet forelsket i det.

Jeg har endnu ikke haft tid til at sætte mig ind i hvordan man laver et template helt fra starten så jeg kommer til at gå ud fra et template og så designe billederne plus lave mindre ændringer i koden.

Hvis du se noget af de grafik jeg har lavet kan de hente et fiktivt blad jeg lavede til min eksamen her: files.me.com/morten2005/huaxem

Hvad vil jeg gøre for dig ?
Jeg vil lave en standart hjemmeside i WordPress Gratis hvis du til gengæld skriver en anbefaling som jeg kan bruge på min fremtidige hjemmeside.

Jeg vil selvfølgelig også installere forskellige plugins til hjælp af søgeoptimering samt specifikke plugins som du måtte ønske (inden for rimelighedernes grænse)

Hvad skal du gøre ?
Du skal have et webhotel som jeg kan installere løsningen på.

Sende en mail til mail@mortenhj.dk

Hvor du beskriver hvilken slagt hjemmeside du vil have (gerne med link til lignende hjemmesider)

Link til hjemmesider med designs du gerne vil have det skal "ligne"

Beskrivelse af hvilke farver hjemmesiden gerne skal have og hvilken stil den skal designes i.

Ja bare alt du kan komme i tanke om som kan hjælpe mig.

Er jeg sikker på at få lavet min hjemmeside ?
Nej jeg kommer kun til at tage imod en 3-4 stykker.
Desuden hvis dit projekt er udover en standard løsning (5-8 timers arbejde) kan jeg ikke lave det gratis.

Ser frem til at høre fra nogen af jer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)