Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50.000 på kontoen, hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Send dem til mig, jeg garanterer 300% afkast i løbet af 10 år. (hvis jeg ikke i mellemtiden er rejst i flyverskjul på Bahamas :-))
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46

Find ud ad hvad du vil første og fremmeste ungdommen har man mange udgifter til at starte livet med  

Få en uddannelse

Spar ikke på uddannelse udstyr en hurtigt bærbar computer der gør man skriver hurtigere programmer er efterhånden rigtige gode der gør man bliver rigtige hurtige god

Engelske og dansk ord bog på computer  http://ordbog.gyldendal.dk/ ville vælge koster penge

God ide vis computer har scanner og hurtigt kan ligge teksterne i på computer og kan læse tekster højt op for dig og evt. udstyr som måske snart kan købe for menneske penge taler til computer og den skriver lære en masse sprog hurtigt selv vis har svært ved det dog så jeg men tilskud fra staten koster det hele 37.000 kr. m

Programmer vis studere kemi, fysik mv.

I alt hvad der gør dig bedre en god investering

Vis mangler lejelighed er sundt at have til indskud som ung er det ikke let at få en god studie bolig.

Vis ikke haves råd til sund kost går det ud over sundhed derved sundt at ikke at skulle låne penge har råd til et sundt liv

Iværksættere ideen der giver dig en passion og mere energi og penge , kan være yderste lærerigt og give mange livserfaringer videre hen i livet. 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:57

Tak for alle de gode råd :)

Jeg er igang med at studerer, men koster ikke noget som jeg har ikke har penge til nu og vil ikke læse meget videre senere, så er nok ikke de store udgifter der :)

Ville gerne flytte, men får man nogensinde et tilbud på en af de 3-400 boliger man er skrevet op til i kbh? haha :)

Er kommer frem til, at jeg lader dem stå og ser om jeg for den perfekte idé hvor jeg vil investere dem :)

Mvh Lasse

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 23:12
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)