Hej Alle, I tilfælde af, at man føler sig uretfærdig behandlet af myndighederne i en sag, må man så gerne "offentliggøre" forløbet på en hjemmeside/debat, hvor navnene på de forskellige sagsbehandlere fremgår? Eller må man ikke nævne navne? Nogen der kender til reglerne indenfor dette? |
Ytringsfrihed... Hvor går grænsen?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Men personligt, er jeg meget imod din idé med at hænge folk ud ved navn.. At du evt. starter noget generelt debat, syntes jeg kunne være RIGTIG fint , hvis det også villle kunne komme andre til gode. |
Hej Brian, Jeg er enig, men det er en så uretfærdig behandling der er tale om, at fornuft ikke længere spiller ind. Det vil være en debat der vil gavne RIGTIG mange.. Nemlig den dårlige situation fædre står i, i forhold til samvær, forældremyndighed og generelt situationen, at man allerede er "stemplet" som den dårlige forælder, fordi man er far... Det er mig personligt der står i situationen og da jeg med min ret som far, ikke kan gøre noget som helst... Har jeg valgt at skabe opmærksomhed på problemet på et domæne jeg købte for nogle dage siden.. farsret.dk Jeg ved der findes nogle, som f.eks. foreningfar.dk osv. Men der er ikke nok info, og de er ikke til at træffe i deres åbningstid. Jeg vil fortælle min historie og har VIRKELIG "ondt" af os mænd... Vi har INGEN rettigheder... Jeg trøstes med at en ny lov "sandsynligvis" vil træde i kraft d. 1. oktober 2007, men det kan jeg da ikke bruge til noget nu, når jeg vil se mit barn... En mor kan bare "lege" offer og UDEN nogen som helst professionel undersøgelse af situation, om der OVERHOVEDET tales sandt eller ej... fratages en far alle rettigheder... Så simple rettigheder som BLOT at se sit barn... Det gør ondt og jeg vil have det frem.. Jeg synes ikke det skal være så let at såre en person, fordi han er far/mand. |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Vil da lige starte med at hive §77 ud af den danske grundlov: "Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde på ny indføres" Der spiller også et par andre regler ind, og man må blandt andet ikke bringe fortrolige oplysninger, som fx kunne påvirke en igangværende retssag. Men jeg tror at du skal være velkommen til at hænge firmaet ud, ved at gengive din historie. |
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)