Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan giver man stjerner?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

iMediaMan:

Ahh for at holde på plus medlemmer, smart Thorborg! :)

Hilsen

Emil

Nej, for du skal ikke have Plus for at give stjerner.
Det er for at du ikke laver 10 konti og deler stjerner ud til dig selv.

De bedste hilsner

Martin

Nej heller ikke det jeg mener, mener bare at hvis man vil have det tilbehør, så er det ikke nok at man er medlem 1 måned, man skal være i mindst 3, for jo nok flere til at købe 3 måneder :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:30

? Jeg tror næppe at man bliver Plus-medlem for at give stjerner. :)

Du må ha' misforstået noget, for du behøver overhovedet ikke at være Plus-medlem for at give stjerner. Du skal bare vente i 3 måneder, og det er selvom du er almindelig gratis medlem eller Plus-medlem. :)

Kommer snart...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:14

parterapeuten:

det er en af grunde at jeg blev amino plus, og det er p.g af stjerne... men ok.....

Faktisk da jeg kikket over ser middel og rimelige  det giver ingen plus point , det var interessant derfor tag ikke stjerner så seriøst for normalt når får en karakter i skolen middel og rimelige er det et okay svar der burde give plus point , det går sikkert nogle på .

Det burde kun være dumpe karakter lige som i skolen der gav minus for der er jeg ikke bestået for vis ikke har fået nogle point er det lige så godt som middel samme point for at give 0 point giver ingen mening hvorfor give 3 stjerner det rykker ikke frem for middel skulle gerne være bedre ingen karakter. 

Folk vil er det svært at give karakter , da folk hurtigt tager en 2 stjerne er en dårlig karakter men vis kigger efter karakter skala er det stadigvæk bestået , derved ikke super godt .

Det er kun ikke 1 stjerne der betyder ikke bestået når man  klikker over stjernerne , men der har i forvejen været 2 karakter der siger ikke bestået karakter som er 3 og 2.

Derved jeg giver kun 5 stjerner kun når jeg synes nogle er personlig mod nogle giver jeg minus , hold et okay sprogbrug 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

trist det med stjerner..jeg vil så give nogle stjerner til nogle .. need "pay back time" :)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:

trist det med stjerner..jeg vil så give nogle stjerner til nogle .. need "pay back time" :)

Stjerner skal bruges til at give indlæg point og ikker personer.
Vi har lavet en funktion hvor moderatorer nu kan fjerne folks muligheder for at give stjerner i en periode.
Bare så det er på plads.

De bedste hilsner

Martin

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)