det er en af grunde at jeg blev amino plus, og det er p.g af stjerne... men ok.....
Faktisk da jeg kikket over ser middel og rimelige det giver ingen plus point , det var interessant derfor tag ikke stjerner så seriøst for normalt når får en karakter i skolen middel og rimelige er det et okay svar der burde give plus point , det går sikkert nogle på .
Det burde kun være dumpe karakter lige som i skolen der gav minus for der er jeg ikke bestået for vis ikke har fået nogle point er det lige så godt som middel samme point for at give 0 point giver ingen mening hvorfor give 3 stjerner det rykker ikke frem for middel skulle gerne være bedre ingen karakter.
Folk vil er det svært at give karakter , da folk hurtigt tager en 2 stjerne er en dårlig karakter men vis kigger efter karakter skala er det stadigvæk bestået , derved ikke super godt .
Det er kun ikke 1 stjerne der betyder ikke bestået når man klikker over stjernerne , men der har i forvejen været 2 karakter der siger ikke bestået karakter som er 3 og 2.
Derved jeg giver kun 5 stjerner kun når jeg synes nogle er personlig mod nogle giver jeg minus , hold et okay sprogbrug