Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis konsulation, feedback, bedømmelse og lign.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er en ung knøs der tilbage i handelsskolen lavede et projekt der deltog i konkurrencen Young Enterprise (hvor projektet rent faktisk kom til regionsmesterskabet). Vi var på diverse messer med vores idé hvor erhvervsfolk fra rundt om i landet skulle bedømme vores projekt på forskellige fronter.

Nu er der så løbet lidt vand under broen, og jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at man kan få en eller anden form for gratis konsultation med folk der kan se idéen i et større perspektiv. Det er meget let at sidde hjemme og være overbevist at ens idé er verdens bedste - men holder det?

- Er det muligt at få gratis konsultation, hvor man fremlægger sit projekt og diskuterer det frem og tilbage med folk som ikke er bange for at smide en kæp i hjulet hvis de ser svagheder?

- Skulle jeg forsøge at opsøge virksomheder for at få deres feedback? Problemet ligger bare i, at uden en ordenlig og overbevisende prototype er det meget svært at få folk med på sin vogn.

- Mvh. Hilsen og på forhånd tak, Thomas.

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hvis det er en opfinderidé kan du jo vælge at benytte dig af vores tjenester i Opfinderrådgivningen på www.opfind.nu
Vi kan hjælpe dig med at modne ideen - herunder arbejde med beskrivelsen, teknologien og prototypen + mere. Du kan læse dig uind på mulighederne på hjemmesiden og evt oprette dig som bruger og sdende os ideen. Men husk vi er ikke sat i verden for at lave iværksættere, vi er mere optagede af at hjælpe opfinderen hen til virksomhedne og få gang i en god licenskontrakt.

Hvis det mere handler om at blive iværksætter eller ej, tænker jeg, at du kan opsøge et Væksthus nær dig, og høre dem om de vil give dig den konsultation, du har brug for.

I begge tilfælde skal du regne med, at du ikke behøver at tage pengepungen op for at få rådgivningen.

Alt godt

Anders Jørgensen - Opfinderrådgivningen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)