Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Speaker søges til animation...

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 46
Fra  VibeFM Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Sune,

Mit navn er Daniel Frank, jeg er 23 år gammel og er bosat i Hobro - Nordjyllands største rasteplads.

Jeg har fundet stor interesse i din søgen efter en speaker til en ny animations opgave. Mine store kompetencer ligger gemt i studiet, bag mikrofonen og i teknikken. Jeg har mit eget hjemmestudie og har arbejdet som freelance radiovært og speaker siden 2003 – altid med stor fokus på god lyd. Med flere års erfaring med speak og digital produktion, er en ganske normal arbejdsdag for mig at sidde i et studie, speake og redigere radioreklamer, stationskendinger, vejrudsigter, nyhederne og andre radiospots. Med andre ord, så har jeg den stemme du behøver!

Mit CV og flere detaljer om mine øvrige kompetencer kan læses på min hjemmeside www.DanielFrank.dk. På linket findes også enkelte lydprøver, hvis dette kan vække interesse.

Lyt også til mine seneste lydprøver:

Disse klip er indtalt med min daglige stemme, men den kan også lyde anderledes. Har du behpv for at høre en anderledes tone, giv mig blot besked.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på nedenstående kontaktoplysninger, hvis du har spørgsmål. På forhånd mange tak for interessen ved min ”ansøgning”. Jeg glæder mig meget til at høre fra dig.

Med venlig hilsen / best regards,

Daniel Frank
Jernbanegade 47 A, st. th.
DK-9500 Hobro

Mobil: +45-60378820
Mail: df@danielfrank.dk
Web: www.danielfrank.dk

Web-integrator og "Verdens Bedste Radiovært".

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)